kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۸۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف 4/5 تن مواد مخدر از قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از چهار هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری‌های مسلحانه با سوداگران مرگ در استان کشف شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سرتیپ حسین رحیمی افزود: مأموران انتظامی ایرانشهر با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه عده‌ای از قاچاقچیان مسلح مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در ارتفاعات این شهرستان انبار کرده‌اند، بررسی ویژه موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: پس از هفته‌ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، بامداد دیروز با توجه به شناسایی محل جمع‌آوری مواد مخدر و اطمینان از صحت موضوع، گروه‌های ویژه یگان تخصصی و عملیاتی به محل موردنظر اعزام شدند و در پاکسازی منطقه سه هزار و 600 کیلوگرم تریاک و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای یک عملیات پلیسی موفق دیگر در ایرانشهر خبر داد و گفت: در این عملیات مأموران انتظامی پس از شناسایی و کنترل محل تردد باند بزرگ توزیع مواد مخدر با آنان درگیر شدند و پس از سه ساعت درگیری موفق به کشف 625 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری چهار سوداگر مرگ و توقیف پنج دستگاه خودرو سبک شدند.
رحیمی افزود: همچنین مأموران انتظامی شهرستان فنوج در درگیری مسلحانه شب گذشته با قاچاقچیان یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل 307 کیلوگرم تریاک را توقیف کردند.