kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

6 قهرمان مازنی، مدال‌های خود را به شهدای غواص تقدیم کردند

شش مدال‌آور جهانی مازندران مدال‌های خود را به شهدای غواص به‌عنوان قهرمانان واقعی کشورمان تقدیم کردند.



به گزارش ایرنا از ساری، 6 نفر از قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در استان مازندران روز شنبه مدال‌های ورزشی خود را تقدیم شهدای غواص کردند.
این ورزشکاران که چهار تن از آنان کشتی‌گیر، یک نفر تکواندوکار و یک نفر دیگر هم بوکسور هستند، مدال‌هایشان را در مسابقات مختلف المپیک، جهانی، آسیایی و بین‌المللی کسب کردند.
اداره کل ورزش و جوانان مازندران اسامی این ورزشکاران را مهدی حاجی‌زاده قهرمان آسیا و جهان در کشتی آزاد، مسعود اسماعیل‌پور قهرمان آسیا و جهان در کشتی آزاد، حسن یزدانی قهرمان بزرگسالان آسیا و جوانان جهان در کشتی آزاد، ابوالفضل یعقوبی قهرمان جوانان جهان و بزرگسالان جهان در تکواندو، جاسم دلاوری قهرمان آسیا و جهان در رشته بوکس و کمیل قاسمی دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان در کشتی آزاد اعلام کرد.
قهرمانان ورزشی مازندران روز خبرنگار و هفته استقبال از پیکر 30 تن از شهدای غواص در شهرهای مختلف مازندران را برای اهدای مدال‌های خود به این شهیدان سرافراز انتخاب کردند.
مراسم معنوی وداع با شهدا 19 مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در باغ‌موزه دفاع مقدس مازندران واقع در ساری برگزار می‌شود.
تشییع پیکر این شهدا نیز فردا بیستم مرداد از میدان شهدا تا میدان ساعت ساری برگزار و سپس برای خاکسپاری به شهرهای مختلف مازندران منتقل می‌شوند. براساس اعلام بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران از 175 شهید غواصی که پیکرهای پاکشان اخیراً پیدا و وارد کشور شد بیش از 50 نفر از لشکر 25 کربلای مازندران بود. مازندران در عملیات کربلای چهار 338 شهید تقدیم جمهوری اسلامی کرده است.