kayhan.ir

کد خبر: ۵۱۴۷۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

حوادث کوتاه از کشور

    حادثه رانندگی با 3 کشته
مهاباد- ایرنا: حادثه رانندگی شنبه شب در مسیر مهاباد به ارومیه سه کشته و دو زخمی به دنبال داشت.
این حادثه در کیلومتر 20 مسیر مهاباد- ارومیه در نزدیکی روستای کوسه کهریزه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پاجرو به وقوع پیوست که در اثر آن راننده خودرو و یک خواهر و برادر عراقی جان خود را از دست داده و 2 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
در این حادثه راننده خودرو که از اهالی مهاباد بود، پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است ولی به گفته شاهدان عینی ورود ناگهانی یک دستگاه تراکتور از مسیر فرعی به جاده موجب بروز این حادثه بود.
هراز قربانی گرفت
ساری- ایرنا: بر اثر تصادف شدید یک دستگاه کامیون با خودرو پژو در جاده هراز 2 نفر کشته و 4 نفر مصدوم شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: این حادثه ساعت 18 روز شنبه در منطقه هردو رود جاده هراز رخ داد و در اثر آن راننده خودرو پژو در دم جان سپرد.
فرهاد مصدری ادامه داد: زن 50 ساله سرنشین خودرو پژو نیز بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.
وی 3 سرنشین خودرو پژو را از جمله مصدومان این سانحه رانندگی اعلام کرد و افزود: دو مرد 51 و 52 ساله و دختر 17 ساله سرنشینان این خودرو پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط ماموران اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.
به گفته مصدری مرد 33 ساله راننده کامیون دیگر مصدوم این سانحه رانندگی نیز به بیمارستان 17 شهریور آمل برای انجام اقدامات درمانی مورد نیاز انتقال داده شد.
برخورد مرگبار دو خودرو
کرج- فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از بروز یک فقره تصادف در محور کرج به چالوس خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.
داود رجبی دیروز گفت: این حادثه بین یک دستگاه خودرو پرشیا با کامیون در جاده چالوس محدوده تونل 5 اتفاق افتاد.
وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه امدادگران هلال احمر به محل اعزام شدند که راننده خودروی پرشیا به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.
این مسئول در ادامه سخنان خود از سقوط یک دستگاه خودرو در رودخانه جاده چالوس خبر داد و یادآور شد: این حادثه نیز 3 مصدوم برجای گذاشت.
رجبی تاکید کرد: این حادثه نیز صبح دیروز در محدوده دوآب شهرستانک در روستای گرماب رخ داده است.
کامیون جان رهگذر را گرفت
تبریز- خبرنگار کیهان: یک زن عابر پیاده به دلیل بی‌احتیاطی راننده کامیون کشنده تانکر آب، جان خود را از دست داد.
این حادثه در شهرک باغمیشه تبریز روی داد. راننده کامیون کشنده تانکر آب در هنگام گردش، به دلیل عدم توجه به جلو و اطراف خود، موجب این حادثه شد و زن رهگذر در دم فوت کرد.
واژگونی سمند با 3 کشته
سرویس شهرستان‌ها: رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ظهر روز شنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در کیلومتر 170 محور «ایرانشهر- بم» محور دلگان فرعی ذهکلوت، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند.
سرهنگ دوم «محمدرضا کورسی» افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه سواری سمند که حامل اتباع بیگانه بوده به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده خارج و واژگون شده است که بر اثرشدت ضربه وارده راننده و دو سرنشین در دم فوت و چهار نفر مجروح و توسط یگان‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
مرگ 2 موتورسوار
سرویس شهرستان‌ها: رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: عصر روز شنبه یک دستگاه موتورسیکلت در 47 کیلومتری محور فرعی «لوجلی» شهرستان شیروان با یک دستگاه کامیونت ایسوزو به شدت برخورد کرده که بلافاصله ماموران پلیس راه شیروان جهت بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.سرهنگ حسین‌زاده افزود: در این حادثه دو نفر از راکبان موتورسیکلت (هر دو 21 ساله) در اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و راکب دیگر موتورسیکلت نیز به شدت مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان منتقل شد.
وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی این تصادف را بی‌احتیاطی از سوی راننده موتورسیکلت و انحراف به چپ وی اعلام کردند.
برخورد موتورسیکلت با پراید
بابل- خبرنگار کیهان: در اثر وقوع تصادف میان یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پراید در جاده گنج‌افروز یک نفر کشته و 2 نفر مصدوم شدند.
در این تصادف راکب 22 ساله موتورسیکلت در دم جان خود را از دست داد و راننده و سرنشین خودرو پراید مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
جاسازی تریاک در باتری خودرو
شهرکرد- ایرنا: فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف و توقیف محموله مواد مخدر و مواد نیروزا در محور استان به سمت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
سرتیپ نورعلی یاری روز شنبه گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در بازرسی یک دستگاه پراید در محور لردگان- یاسوج مواد مخدر و نیروزا را از این خودرو کشف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو 6 کیلو و 500 گرم تریاک جاسازی شده در باتری خودرو و انواع قرص و پودرهای نیروزا کشف و ضبط شد.
یاری ادامه داد: قاچاقچیان این محموله قاچاق را از بنادر جنوبی به سمت استان‌های مرکزی بارگیری کرده بودند که در این ماموریت دو نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
مرگ در رودخانه
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی سقز از غرق شدن 2 مرد جوان در یکی از رودخانه‌های مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ جمال سلمانی افزود: طبق تحقیقات انجام شده از اهالی منطقه، حادثه دید‌گان که 22 و 23 سال دارند در حال شنا در رودخانه بودند که به دلایل نامشخص غرق شدند.
وی ادامه داد: اجساد 2 مرد مذکور پس از کشف توسط اکیپ آتش‌نشانی، به سردخانه مراکز درمانی سقز انتقال داده شد.
کشف 90 کیلو هروئین
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با تشکیل باندی در امر تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت دارد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
سرتیپ اصلانی افزود: با انجام یک سری اقدامات محسوس و نامحسوس در نهایت مخفیگاه باند مذکور شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این باند مقدار 90 کیلو هروئین کشف و ضبط شد.
اصلانی تصریح کرد: در این راستا 3 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.