kayhan.ir

کد خبر: ۵۱۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹

12 کارگروه تخصصی روسای آموزش و پرورش را گردهم می‌آورد

روسا و مدیران آموزش و پرورش کشور که از دیروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد گردهم آمده‌اند در 12 کارگروه تخصصی در ارتباط با مسائل و مشکلات این وزارتخانه به بحث نشستند.

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه ششم توسعه، راهکارهای توسعه و ارتقای سلامت و تربیت بدنی دانش آموزان، نقش فضاهای آموزشی و پرورشی در ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت، عنوان برخی از کارگروه‌های تخصصی است که با مدیریت معاونان وزیر آموزش و پرورش در طول سه روز برگزار می‌شود.
روسا و مدیران آموزش و پرورش کشور در ایام برگزاری اجلاس در این کارگروه‌ها، راهکارهای چابک‌سازی نظام اداری و کاهش تمرکز در آموزش و پرورش، اقتصاد آموزش و پرورش و معیشت فرهنگیان، نحوه انتخاب معلمان نمونه در برنامه ششم توسعه و همسویی محتواهای آموزشی با برنامه درسی ملی را بررسی می‌کنند.به گزارش ایرنا، فرصت و تهدیدهای توسعه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای در نظام تعلیم و تربیت، راهکارهای توسعه عدالت آموزشی و پرورشی، مدل تحول در آموزش بر مبانی سند تحول بنیادین، راهکارهای مشارکت همگانی در آموزش و پرورش و بررسی شیوه‌های موثر در پرورش صحیح دانش‌آموزان عنوان دیگر کارگروه‌های تخصصی است که در حاشیه اجلاس برگزار می‌شود. سی و دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش تا 13 مردادماه ادامه دارد.