kayhan.ir

کد خبر: ۵۰۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

اخبار کوتاه از فوتبال

خاکپور مشکلی برای همراهی تیم امید ندارد
حبیب کاشانی مدیر تیم امید با اعلام حل مشکل خاکپور برای همراهی تیم امید در مورد اینکه آیا این تیم از شورای شهر حمایت می‌شود، گفت: مگر هر کسی هر جا بود از آنجا باید تأمین شود؟ در مورد تیم امید هم کمیته و هم فدراسیون ردیف بودجه دارند و به ما کمک می‌شود. غیر از این نیست و خیال‌تان راحت اما برای اردوهای خارج از کشور پول توجیبی را افراد خیر تأمین می‌کنند. با این حال سایر مسائل از جمله تأمین بلیت و اسکان به عهده کمیته و فدراسیون است.
باقری در تمرین پرسپولیس حاضر شد
مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از مدت‌ها دیروز در تمرین این تیم حاضر شد. کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس که بنا به دلایلی در چند وقت اخیر در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کرد،دیروز پس از مدت‌ها در تمرین سرخپوشان حاضر شد.باقری پیش از حضور پرسپولیس در ترکیه برای برگزاری اردو در تمرین حاضر شد اما همراه سرخپوشان به ترکیه نرفت و حالا پس از بازگشت این تیم باقری هم در تمرین حاضر شد.به نظر می‌رسد مسائلی که بین باقری و باشگاه پرسپولیس وجود داشته به اتمام رسیده چرا که مربی تیم پرسپولیس از دیروز در تمرینات این تیم شرکت کرد و به شایعات پایان داد.
ترکی: به مراسم برترین‎ها نمی‌روم
داور بین‌المللی فوتبال ایران ادعا می‌ کند که هرگز در مراسم برترین‌های لیگ شرکت نخواهد کرد.محسن ترکی انتقادهای تندی علیه شرایط موجود دارد و می‌‌گوید با این وضعیت نمی‌ توان انتظار دورنمای روشن برای داوری داشت. وی گفت: . اگر شما داوران را دیده باشید، همه آنها در جامعه شرایط خوبی دارند و به جز داوری شغل‌های آبرومندی دارند. ما به شرایط اعتراض داریم نه به مسائل مالی. در سال‌های اخیر نه تنها داوران پولی دریافت نکرده‌اند بلکه از جیب خود بلیت هواپیما تهیه کرده‌اند. در واقع آنها به فوتبال کمک کرده‌اند اما من فکر می‌‌کنم هیچ حمایتی از آنها نشده است.ترکی در پایان با بیان اینکه از من دعوت شد که به مراسم برترین‌ها بروم اما من این کار را نمی‌ کنم گفت: اعتقاد دارم وقتی پول داوران پرداخت نمی‌ شود، دلیلی ندارد که چنین مراسم‌هایی برگزار شود. البته سازمان لیگ ادعا می‌ کند که پول این موضوع را اسپانسر تقبل کرده ولی به هر حال من فکر می‌کنم که این کار کار درستی نیست.
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
*محمد قاضی مهاجم فصل پیش فولاد خوزستان پس از مذاکره با مسئولان باشگاه صبا، برای عقد قراردادی یک ساله با این باشگاه به توافق رسید و رسماً به جمع شاگردان علی دایی پیوست. بعد ازسامان آقازمانی،حامد لک، رضاحقیقی و قاسم دهنوی؛ قاضی چهارمین بازیکن سرشناسی است که به صبا می‌پیوندد.
*تیم استقلال خوزستان که تاکنون کمیل حیدری، علی اصغر عاشوری، گودرز داوودی، پیمان شیرزادی، ادواردو سوارز فرنادو، دانیال ماهینی، فرشاد جان‌فزا، حسن بیت سعید و فرشاد سالاروند را از لیگ دسته اول و دوم ایران برای فصل جدید به جمع نفرات خود اضافه کرده است دیروزحکیم نصاری بازیکن فصل گذشته تیم سایپا و سید جلال عبدی مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را به خدمت گرفت.
واگذاری راه‌آهن به بخش خصوصی
تیم فوتبال راه‌آهن در فاصله کمتر از یک هفته به آغاز پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به بخش خصوص واگذار شد.تیم فوتبال راه‌آهن که با رأی کمیته استیناف در لیگ برتر ماند، دیروز با قیمت 10 میلیارد و 800 میلیون تومان به هلدینگ یزدان کیان‌ آرا واگذار شد تا فعالیتش را در بخش خصوصی ادامه دهد.
محرومیت دو ساله مدیرعامل مس کرمان
کمیته اخلاق فدراسیون رای مرتبط با تبانی باشگاه مس کرمان را اعلام کرد.علی اکبر محمدزاده رئیس کمیته اخلاق در خصوص این پرونده گفت: پس از بررسی پرونده و جزییات پرونده مرتبط با تبانی باشگاه مس کرمان، دیوان حکمیت کمیته اخلاق مدیرعامل وقت باشگاه مس کرمان را به دلیل اقدام به شروع تبانی به مدت 2 سال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال در کشور محروم و به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. وی ادامه داد: همچنین در خصوص (م.ن) فرد متخلف به لحاظ خدشه وارد کردن به تمامیت و حیثیت فوتبال کشور به صورت مادام العمر از هرگونه فعالیت و حضور در تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال در کشور محروم شد. رئیس کمیته اخلاق در پایان تاکید کرد: البته درخصوص اصل موضوع تبانی در باشگاه مس کرمان، با عنایت به ابعاد گسترده و لزوم تحقیقات هرچه بیشتر، پرونده مفتوح خواهد بود و پس از مشخص شدن همه جزئیات، نتیجه نهایی این پرونده از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد.