kayhan.ir

کد خبر: ۴۹۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

3 هزار واحد مسکن مهر آبادان متقاضی ندارد

3 هزار و 71 واحد از واحدهای مسکن مهر شهرستان آبادان بدون متقاضی هستند.

فرماندار آبادان گفت: با توجه به اینکه این واحدها چیزی به اتمام آنها نمانده و آماده تحویل است اما کسی متقاضی خرید آنها نیست، در شورای مسکن، مصوب شد که این واحدها پس از اتمام ساخت و ساز در اختیار بخش‌های مختلفی از جمله دانشگاه‌ها یا تعاونی ادارات که دارای شرایط لازم هستند، قرار گیرد.
عزیزالله شهبازی افزود: 6 هزار و 142 واحد مسکن مهر آبادان ساخته شده که حدود یک هزار و 500 واحد آماده تحویل و 350 واحد تحویل متقاضیان شده است.
وی در خصوص تامین زیرساخت‌های این واحدها گفت: تمام این واحدها، دارای شبکه فاضلاب هستند و همچنین آبرسانی به این مناطق به خوبی انجام شده است اما در خصوص تامین گاز نیازمند همکاری بیشتر شرکت گاز برای گازرسانی به این مناطق هستیم. شهبازی افزود: در زمینه امکانات روساختی نیز تاکنون خانه بهداشت و یک مسجد در این مناطق احداث شده است و سایر روساخت‌های مورد نیاز مانند بازار در دست احداث است.
به گفته کارشناسان حوزه مسکن، فاصله زیادی که خانه‌های مسکن مهر نسبت به مرکز شهر آبادان دارد و همچنین عدم تامین برخی زیرساخت‌ها از جمله وسایل حمل و نقل عمومی باعث شده با وجود قیمت پایین و شرایط مناسب، این خانه‌ها مشتری نداشته باشد.