kayhan.ir

کد خبر: ۴۹۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
سرمربی سرخپوشان تاکید کرد

80 درصد بازیکنان مورد نیاز پرسپولیس جذب شده اند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که تا به امروز 80 درصد بازیکنان مورد نیاز وی جذب این تیم شده اند.

برانکو ایوانکویچ در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، نحوه یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات و همچنین مسائل مربوط به اردوی پرسپولیس صحبت‌هایی کرده که گزیده ای از آن در ادامه می آید:
* نسبتا از شرایط راضی هستم و حدود 80 درصد بازیکنان مورد نیاز من جذب تیم شده‌اند هرچند که شما هم می‌دانید که هیچ گاه هیچ لیستی صد در صد قابل اجرا نیست اما به هر ترتیب علی اکبر طاهری برای پرسپولیس زحمت کشیده و کمیته فنی و آقایان عبدی و قنبرپور درگیر کارهای باشگاه بودند.
* همه بازیکنان با نظر و توافق من به پرسپولیس آمده‌اند و یا توصیه من باعث شده این بازیکنان به پرسپولیس بیایند. از طرفی فعلا کمال کامیابی‌نیا و رامین رضاییان به ما اضافه شدند و بقیه بازیکنان از سال گذشته در تیم باقی ماندند.
* نمی توانستیم سید جلال حسینی را جذب کنیم زیرا در پست او مایکل اومانیا، محسن بنگر،‌ رضا نورمحمدی و ماریچ را داریم و طبعا دیگر نیازی به بازیکن دیگر نیست.
* این درست نیست که عده ای بگویند برانو تنها به دنبال بازیکنان کروات است. بازیکنان کروات، آفریقایی، آمریکایی یا هر جای دیگر هیچ فرقی با هم ندارند. در ضمن مگر کرواسی بازیکن خوب ندارد؟! ما در پرسپولیس از کاستاریکا هم بازیکن داریم و این یعنی اینکه در تیم ما هم بازیکن کاستاریکایی وجود دارد و هم بازیکن کروات و اینطور نیست که همه بازیکنان اهل کرواسی باشند.
* چه کسی گفته اردوی کرواسی قطعی شده؟ این اردو هنوز قطعی نشده چون هنوز مشکل ویزا داریم و از طرف دیگر بازیکنان تیم به صورت کامل جذب تیم نشده‌اند و تیم کاملی نیستیم که بخواهیم لیستی ارائه دهیم هرچند که به هر حال بحث صدور روادید مشکل است و باید ببینیم چه زمانی تیم تکمیل می شود تا برای کل تیم درخواست روادید کنیم اما اردوی ما از تاریخ 10 تا 20 ژوئیه برگزار خواهد شد.
* نمی خواهم در خصوص عملکرد تیم در فصل آینده پیش بینی کنم زیرا پیش گو نیستم. مگر برنامه پرسپولیس برای هر فصل چیست؟ ما بیشترین مبارزه را برای به دست آوردن بالاترین مقام انجام می‌دهیم.