kayhan.ir

کد خبر: ۴۹۱۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

اخبار کوتاه از فوتبال

سفر کفاشیان به بحرین
رئیس فدراسیون فوتبال به منظور شرکت در نشست هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به بحرین سفر می‌کند. علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال به منظور شرکت در جلسه هیئت رئیسه AFC، جمعه شب 19 تیر، تهران را به مقصد بحرین ترک می‌کند. بنابر این گزارش، جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا بعداز ظهر روز شنبه 20 تیر در منامه برگزار می‌شود و پس از پایان این نشست، رئیس فدراسیون فوتبال شنبه شب به تهران باز می‌گردد.
سرانجام عنایت رئیس دپارتمان داوری شد
پس از کش و قوس‌های فراوان طی حکمی از سوی علی کفاشیان رئیس فدراسیون مسعود عنایت به عنوان رئیس دپارتمان داوری منصوب شد.مسعود عنایت رئیس جدید دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در مورد انتخابش به عنوان رئیس جدید دپارتمان داوری گفت: از فردا (امروز)صبح در دپارتمان داوری حاضر می‌شوم و کارم را آغاز می‌کنم.وی در مورد بحث محرومیت فغانی که در بازی با تراکتورسازی و نفت برای او ایجاد شد گفت: بحث فغانی را هم ان‌شالله به سرانجام می‌رسانم و آن را حل می‌کنم. رئیس دپارتمان داوری در مورد اینکه مشکل اصلی داوری فوتبال را در چه می‌بیند گفت: مشکل اصلی در خود جامعه داوری است. پیشکسوتان خارج از گود نشسته صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که باعث اختلاف در جامعه داوری می‌شود اما تصمیم گرفتم که وارد این بازی نشوم و پاسخی به صحبت‌های آنها در رسانه‌های آنها نخواهم داد و واکنشی نشان نمی‌دهم.
معرفی سرمربی پیکان تا 48 ساعت آینده
جلسه هیئت مدیره باشگاه پیکان برای تعیین تکلیف وضعیت این تیم در لیگ برتر عصر دیروز برگزار شد و اعضای آن در خصوص وضعیت تیم در لیگ برتر بازیکنان مورد نیازشان برای حضور در مسابقات و همچنین تعیین تکلیف وضعیت کادر فنی تیم جلسه‌ای را تشکیل داد که در آن اعضاء به بحث و تبادل پرداختند. در این جلسه چند سرمربی برای حضور روی نیمکت خودروسازان مورد بررسی قرار گرفتند و قرار است تا 48 ساعت آینده تکلیف سرمربی پیکان مشخص شود. تیم فوتبال پیکان با رأی کمیته استیناف به لیگ برتر صعود کرد و راه‌آهن که تخلفش در استفاده از مارتین موتومبا بازیکن خارجی این تیم محرز شده بود به لیگ دسته اول سقوط کرد البته قرار است امروز کمیته استیناف جلسه ویژه‌ای را در خصوص این رأی برگزار کند.
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
*محسن دلیر مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی بار دیگر با پیوستن به سیاه‌جامگان شاگرد رسول خطیبی شد.همچنین میلان یووانوویچ، بازیکن کروات فصل گذشته پدیده مشهد بعد از انجام تست پزشکی قرارداد یک ساله‌ای را با باشگاه سیاه جامگان منعقد کرد.این بازیکن 32 ساله فصل قبل در 16 بازی برای پدیده به میدان رفت و توانست دو گل به ثمر برساند.
* گئورگی نیکولایف، دروازه‌بان بلغارستانی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان با حضور در تبریز و جلسه با مسئولان گسترش فولاد با این تیم به توافق رسید و قرار شد تا فصل آینده را با پیراهن این تیم به میدان برود. او به همراه نوشی صوفیانی دروازه‌بان‌های فصل بعد گسترش فولاد هستند و به این ترتیب حضور فروزان در گسترش فولاد تا حد زیادی منتفی شد.  همچنین ایوب کلانتری، ‌هافبک تهاجمی فصل گذشته تیم صبا قم پس از تایید کادر فنی، برای عقد قرارداد با باشگاه گسترش فولاد تبریز به توافق رسید.
* مسئول نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران گفت تیمش خواهان به خدمت گرفتن سیدجلال حسینی و امیرحسین صادقی نیست.
* خوروش سرپرست سپاهان در خصوص شایعاتی که مربوط به قرار گرفتن نام جواد نکونام و ادینهو در لیست سپاهان برای فصل آینده گفت: نه نکونام و نه ادینهو، هیچکدام در لیست ما قرار ندارند، ضمن اینکه ادینهو با السیلیه قطر قرارداد بسته و نمی‌دانم این بحث‌ها برای چیست.
* پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال از کمیته نقل و انتقالات این باشگاه خواست که یک هافبک و یک مهاجم برزیلی برای فصل آینده جذب کنند. گفته می‌شود یکی از این دو بازیکن سابقه حضور در لیگ برتر ایران را هم دارد.نظری جویباری عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال این خبر را تایید کرد.
*خسرو حیدری عصر دیروز با حضور در دفتر علی نظری جویباری قراردادش را با استقلالی‌ها به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.امید ابراهیمی دیگر بازیکن فصل گذشته استقلال هم احتمالا امروز قراردادش را با استقلالی‌ها تمدید می‌کند.