kayhan.ir

کد خبر: ۴۹۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

خواندنی از ورزش ایران

*تیم کشتی فرنگی جوانان ایران صبح امروز برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا عازم میانمارشد.رقابتهای کشتی جوانان قهرمانی آسیا روزهای 17 تا 21 تیرماه در کشور میانمار برگزار می‌شود.
*تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در دومین دیدار مرحله گروهی خود در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد به مصاف سوئیس رفت و به پیروزی 3 بر یک رسید. تیم‌ملی والیبال دانشجویان ایران در نخستین دیدار خود در این رقابتها نیز مقابل کانادا با حساب سه بر صفر به پیروزی رسیده بود و در ادامه، در مرحله گروهی به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری مقابل تایلند و روسیه (قهرمان دوره قبل) به میدان خواهد رفت.
*تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابتهای بین‌المللی کشتی جام گرجستان با کسب یک مدال طلا و دو نقره به مقام سوم دست یافت.
* مهران شاهین طبع سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران هدایت تیم پتروشیمی بندرامام را بر عهده گرفت.
*رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با حضور در شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان برنامه های خود را برای کسب سهمیه و مدال آوری در المپیک ریو به وزیر و معاونانش ارائه کرد.علی مرادی در پنجاه و پنجمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: چهارماه تا مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در آمریکا فاصله داریم و امیدوارم با قرار گرفتن بر یکی از سکوهای اول تا پنجم جهان بتوانیم شش سهمیه کامل المپیک آینده را به دست بیاوریم.مرادی افزود: روسیه، چین، لهستان، قزاقستان و ازبکستان حریفان جدی ایران در مسابقات جهانی آمریکا و انتخابی المپیک خواهند بود.رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: شرایط کلی تیم خوب است، ولی نیازمند حمایت مالی به ویژه از طرف کمیته ملی المپیک هستیم.