kayhan.ir

کد خبر: ۴۸۶۵۲
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آنچه مشخص است فتنه 88 خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قابل تطهیر نیست و افرادی مثل کرباسچی معلوم‌الحال قدرت ندارد که چهره آن چند خائن و فتنه‌گر را برای مردم تطهیر نماید. لذا بهتر است رئیس‌جمهور به حرف دلسوزان نظام گوش دهد نه افرادی در پیرامون خود که به دنبال منافع مادی شخصی و حزبی خویش هستند. توصیه‌هایی که به دولت قبل هم شد ولی با آن بی‌توجهی، شد آنچه شد.
3992---0912
* هر پدیده‌ای در طبیعت برای مخاطبان خود پیامی دارد و این پیام به درک و فهم مخاطب بستگی دارد. پیام شهدای غواص برای بعضی‌ها فریاد مرگ بر آمریکا را با خروش بیشتر به همراه داشت ولی برای اقلیتی این شعار دردآور بود! البته این عجیب نیست قرآن هم که برای مومنین شفا و رحمت است برای ظالمان به خاطر انکار و استهزای قرآن، مایه خسارت است.
0578---0916
* از افشاگری‌های جانشین قوه قضائیه جناب اژه‌ای تشکر می‌کنم و عرض می‌کنم برخی‌ها متاسفانه می‌خواهند با آبروی نظام و قوه قضائیه بازی کنند. جالب است که داستان پسر نوح و پسر زبیر و دیگران را سال‌ها و بارها برای مردم تشریح کرده‌اند!
علیمردانی
* آقای هاشمی گفته دولت قبل ضربه بزرگی به کشور زد. در جواب باید گفت ضربه‌ای که فتنه‌گران طی این چند دهه به ویژه در فتنه 88 زدند به مراتب بزرگتر و کاری‌تر بود.
سوری- تهران
* از مقامات و ارگان‌های دولتی آمریکایی- صهیونیستی در گزارش‌های خود، مدافعان دستاوردهای انقلاب اسلامی، شهدا و پیروان صدیق امام راحل(ره) را با عنوان تندروها به رهبری آیت‌الله [امام] خامنه‌ای ذکر می‌کند جای تعجب نیست. چرا که دشمنان قسم خورده‌اند. تعجب‌آور این است که پس از حماسه 26 خرداد میدان بهارستان در تشییع باشکوه و حماسه به یاد ماندنی شهدای گمنام و غواص (270 شهید) افراد معلوم‌الحال و حامی فتنه 88 در  روزنامه‌های زنجیره‌ای، تشییع‌کنندگان را با همان انگ غربی‌ها مورد خطاب قرار دهند.
2971---0913
* هم 23 رزمنده غیوری که در برنامه ماه عسل پنجشنبه شب دعوت شده بودند و هم غواصان شهیدی که پیکر مطهر بعضی از آنها را بر دوش خود تشییع کردیم پیامشان به ما درس مقاومت و ایستادگی است. و اینکه تحت هیچ شرایطی نزد دشمن سر تسلیم پایین نیاوریم.
6308---0912
* به آمریکای مدعی مبارزه با تکفیری‌هایی چون داعش که اعلام می‌کند قادر به نابودی عده‌ای که خود در شکل‌گیری و پرورش و تقویت آن نقش اصلی را ایفا می‌کند نیستند می‌گویم چطور با این ضعف خود از گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی با ارتش و سپاه و بسیج مردمی 20 میلیونی کشور مقدس جمهوری اسلامی دم می‌زنید!
0518---0910
* در حالی که اکثریت مردم مشکل اقتصادی دارند عده‌ای صاحب قدرت و ثروت در بالای شهر تهران برای خود زندگی آنچنانی درست کرده‌اند. جالب اینکه همین عده با بیان اینکه تحریم‌ها پدر مردم را درآورده در حال دادن آدرس غلط به جامعه هستند.
4427---0912
* در پاسداشت فداکاری آن بانوی بزرگ اسلام که همه هستی و ثروت خود را برای یاری دین مبین اسلام و همراهی با پیامبر اکرم(ص) هزینه کرد شایسته است که دولتمردان ما افتخار آن را داشته باشند که نام مبارک ام‌المومنین حضرت خدیجه کبری(س) در پول رایج کشور طراحی و چاپ و ضرب سکه نمایند تا بلکه بعد از 90 سال از تخریب بارگاه آن حضرت توسط وهابیون ملعون که به مرور زمان هر آثار و نشانی از صدر اسلام را از بین برده‌اند جبران مافات شود.
 جانبازجنگ  تحمیلی
* برنامه «نقطه عطف تاریخی» در خصوص سرنوشت پرونده هسته‌ای کشور لیبی که از شبکه 2 سیما پخش شد واقعا برنامه آموزنده و دیدنی بود. از همه تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران پخش این برنامه روشنگرانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.
0692---0918
* صاحب امتیاز یک مجله معانداندیش  چند سالی است که در باغ فردوس و موقوفات افشار در تهران شب‌نشینی‌هایی را با حضور تعدادی دانشجو برگزار می‌کند. در هر یک از این شب‌نشینی‌ها نام  یکی از عناصر فرهنگی معانداندیش تبلیغ می‌شود. ضرورت دارد در این خصوص روشنگری بکنید تا تعدادی جوان معصوم ندانسته به دام این جماعت نیفتند و عمر خود را هدر بدهند.
محمدی
* نه در کلانشهر تهران و نه در شهرستان قم هیچ میدان و خیابانی به نام مرحوم آیت‌الله بهجت نامگذاری نشده است. خدا را شکر که شورای شهر مشهد مقدس این نقص را با نامگذاری یکی از خیابان‌های اطراف حرم مقدس به نام این مرجع تقلید و عارف بزرگ معاصر تا  حدی جبران کرد.
1347---0912
* چند سالی بود در تولید بنزین خودکفا شده بودیم ولی در این دولت کاری کردند که بنزین از خارج وارد می‌کنیم چرا باید در شرایط تحریم برای بنزینی که قادر به تولید آن در داخل هستیم ارز از کشور خارج بشود و یک عده افراد خاص از این راه جیب‌هایشان را پر کنند.
0831---0916
* روزنامه‌ها نوشته بودند کشور مالزی برای زنان بدحجاب مجازات تعیین کرده است. چرا در کشور اسلامی ما برخی از مسئولین نسبت به موضوع عفاف و حجاب در جامعه تا این حد بی‌تفاوت شده‌اند به طوری که رعایت یا عدم رعایت حجاب در جامعه برای آنان علی‌السویه شده است.
9708---0911
* چه لزومی دارد که یک خانم جوان در محیطی مشغول به کار می‌شود که 7-8 جوان مجرد در کنار او مشغول به کار و طی 7-8 ساعت کار دائم در ارتباط و گفت‌ و شنودند؟
2581---0910
* آب مصرفی مجتمع‌های مسکونی به علت عدم رعایت عده‌ای به عنوان مشترکین پرمصرف مورد تهدید قطع آب توسط سازمان آبفا واقع شده است. به مسئولین این وزارت و سازمان عرض می‌کنم قبل از تهدید لازم است طرح تفکیک کنتور آب مجتمع‌ها اجرا شود تا به خاطر اسراف بیش از حد یک نفر، 10-20 خانواده چوب یک نفر را نخورند و عذاب نشوند. متاسفانه در برخی منازل و واحدها کولر 24 ساعته کار می‌کند و در برخی واحدها به خاطر مشکلات جسمی اصلا از کولر استفاده نمی‌کنند و این سزاوار نیست که هر دو به عنوان پرمصرف معرفی شوند!
زمانی و 0935---0912
* در بیمارستان [...] قم و دیگر بیمارستان‌های کشور به اسم اجرای پرداخت طرح کارانه 4 ماه است اضافه کارها را پرداخت نمی‌کنند و در عوض برخی پزشکان دریافتی‌های چندصد میلیونی دارند چرا پیگیری نمی‌شود؟
1868---0936
* مراکز رمزگشایی کارت سوخت در سراسر کشور تعطیل شده است. آیا این تدبیر برای فشار آوردن به ما رانندگانی است که با صرفه‌جویی می‌توانستیم از کارت سوخت خود استفاده کنیم.
8720---0919
* در حالی که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده جایگاه‌های سوخت باید مجهز به تجهیزات دیجیتال باشند ولی در جایگاه خود این شرکت در داخل شهر بندر انزلی پمپ‌ها قدیمی و فرسوده هستند.
4956---0911
* از معاونت ترافیکی شهرداری درخواست می‌شود نسبت به تغییر و یا اصلاح ایستگاه چهارصد دستگاه پیروزی که در تقاطع دو خیابان اصلی و فرعی قرار گرفته است اقدام نماید. محل ایستگاه خطراتی را برای مسافران ایجاد کرده است.
آذری