kayhan.ir

کد خبر: ۴۸۶۴۹
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
طائب در مراسم سالگرد سوءقصد نافرجام به مقام معظم رهبری:

سخنان رهبری در خصوص عدم بازرسی بساط آمریکایی‌ها را به هم زد

فرمانده قرارگاه عمار گفت: طرف مقابل در مذاکرات خدعه‌ای کرد و رهبری دست آنها را خواند و فرمودند که اجازه بازرسی و بازجویی را نمی‌دهم، این سخنان بساط آمریکایی‌ها را برهم زد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مهدی طائب که شب گذشته در مراسم سی و چهارمین سالگرد سوءقصد نافرجام به جان مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر منطقه 17 تهران حضور داشت، با اشاره به دستان پشت پرده در ترور‌های بعد از انقلاب گفت: مسعود رجوی و مجاهدین خلق عوامل توسری خوری بودند که فقط مجری بودند. امروز کشور و پناهگاه رجوی بازگو‌کننده حامیان و پشت پرده ترورها است. ترورها کورکورانه نبود، سیا و موساد پشت این قضیه بود تا نیروهای تربیت شده ما را حذف کنند و خیمه انقلاب را پائین بکشند.
مهدی طائب گفت: امروز در مبارزه با دشمن در نقطه حساسی قرار گرفته ایم که حساسیتش را فقط رهبری درک می‌کنند. جایی که ما حتی تصورش را نمی‌کنیم که به آن برسیم، رهبری زمینه را آماده کرده است. یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده اذعان داشت که هر وقت در خصوص حل مسائل دچار مشکل می‌شویم سخنان رهبری نجاتمان می‌دهد. رهبری تحت فشار نیست چرا که کشور ما با بسیاری از کشورهای دنیا رابطه و مهمترین تنگه استراتژیک یعنی هرمز را دارد. از سوی دیگر ما از عراق به سوریه، سوریه به لبنان و لبنان به اسرائیل خط صافی برای رسیدن به اهدافمان داریم.
طائب ادامه داد: طرف مقابل در مذاکرات خدعه‌ای کرد و رهبری دست آنها را خواند و فرمودند که اجازه بازرسی و بازجویی را نمی‌دهم، این سخنان بساط آمریکایی‌ها را برهم زد و همین امر باعث شد تا کری به بهانه دوچرخه سواری دروغی، 2 هفته فکر کند و در اذهان عمومی دنیا ظاهر نشود. برخی‌ها فکر می‌کنند که ما درد مردم را نمی‌دانیم در صورتی که واقف هستیم ولی آیا تحریم‌ها برداشته شود مشکلات اقتصادی حل می‌شود و پول‌ها به کشور بازمی‌گردد؟