kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۸۶۰
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

اخبار کوتاه

برگزاری جشن گلریزان ستاد دیه تهران
بیست و هشتمین جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان با همکاری سازمان زندان‌ها و ستاد دیه کشور امروز در تهران برگزار می‌شود.
به گزارش مهر، خیرین می‌توانند برای اطلاع بیشتر با ستاد دیه کشوربه شماره ۸۸۹۱۶۰۱۲ تماس بگیرند.
هکرها در کمین ثبت‌نام‌کنندگان مدارس و خریداران کتاب درسی
سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: خانواده‌ها مراقب باشند هنگام ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان در مدارس یا ثبت‌نام برای دریافت کتب درسی در دام فیشرها یا هکرها نیفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، سرگرد حمید کیانی افزود: خانواده‌ها در هنگام واریز هرگونه وجه که درگاه بانکی دارد مراقب باشند که درگاه اصلی است و فیشینگ (شبیه درگاه اصلی) نیست وحتما دقت کنند که در کنار آدرس سایت عبارت https :// ذکر شده باشد و در هنگام ورود به درگاه‌های بانکی در بستر اینترنت از موتورهای جست‌وجو برای یافتن بانک مورد نظر استفاده نکنند و حتما آدرس بانک را به صورت درست خودشان وارد نمایند.
اجرای طرح سلامت در ضیافت در تمامی مساجد شهر تهران
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ارائه خدمات سلامت در ماه مبارک رمضان به شهروندان پایتخت خبر داد.
به گزارش ایسنا، سمانه زمانی گرمسیری افزود: اجرای این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا 26 تیر ماه (همزمان با روز قدس) ادامه می‌یابد.به گفته زمانی، با اجرای طرح سلامت در ضیافت خدماتی چون مشاوره روان‌شناسی، ارائه مشاوره تغذیه و طب اسلامی، مشاوره پزشکی، توزیع اقلام آموزشی، برگزاری مسابقات سلامت، تست فشار خون و آموزش‌هایی چون مهارت‌های زندگی، بهداشت فردی و گروهی، نقش‌آموزه‌های دینی در ارتقای سلامت و ... به شهروندان ارائه می‌شود.
ثبت‌نام سراسری خادمین راهیان نور شمال غرب کشور
شبکه مرکزی خادمین راهیان نور کشور از علاقه‌مندان حضور دریادمان مناطق عملیاتی شمال غرب کشور به عنوان خادم‌الشهدا دعوت به نام‌نویسی کرد.
 به گزارش ایسنا، معاون زائرین و خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور در این‌باره گفت: داوطلبین می‌توانند از روزهای اول تا دهم تیرماه به سامانه مرکزی ثبت‌نام خادمین شهدا به نشانی khademin.koolebar.ir  مراجعه و با تکمیل فرم ثبت‌نام و گذراندن مراحل گزینش و آموزش‌های لازم به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.
۳۰ هزار ختم قرآن به نیابت از ۳۰ هزار شهید
به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان طرح ۳۰ هزار ختم قرآن کریم به نیابت از ۳۰ هزار شهید گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) برگزار می‌شود.به گزارش تسنیم، مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران با اعلام این خبر گفت: علاقمندان می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ تا اذان مغرب با حضور در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) ویا با ارسال پیامک (یا شهید) به شماره ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۱۸۷۲ از شماره جزء قرآنی مربوطه، مطلع شوند.