kayhan.ir

کد خبر: ۴۵۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

گرد وخاک مشکلات جانبازان خوزستان را تشدید کرده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از افزایش مشکلات جانبازان خوزستان با تکرار وقوع پدیده گرد و خاک در سال‌های اخیر خبر داد.

با اشاره به مشکلات جانبازان استان خوزستان،  بیان کرد: بدی آب‌وهوا و گرمای زیاد و افزایش وقوع پدیده گرد و خاک در سال‌های اخیر، جانبازان را دچار مشکل کرده که در این زمینه، راهکارهای کمک به این عزیزان با توجه به آنچه در توان بنیاد شهید است و با کمک استانداری خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز درحال بررسی است.
وی افزود: مشکلات کلان جانبازان در سطح کشور، در استان خوزستان نیز مشاهده می‌شود که در بحث رسیدگی به این مشکلات از جمله بحث بیکاری فرزندان جانبازان 25 درصد و شاهد و بقیه عزیزان، در تلاشیم با پیگیری‌های انجام شده در سال گذشته و سال جاری، معضل بیکاری را به حداقل برسانیم.
فرجیان اظهار کرد: سلامت عمومی جانبازان و خانواده‌های آنان نیز در دستور کار بنیاد شهید قرار دارد و تمهیداتی برای والدین شهدا، جانبازان عزیز و فرزندان آنها در قالب صدور کارت طلایی و خدمات بیمه تکمیلی اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: دیگر مشکل خانواده‌های جانبازان، مشکلات موجود در ازدواج فرزندان این عزیزان است که نیازمند مساعدت‌هایی است تا بتوانیم این امر را به نحو شایسته حل و فصل کنیم.