kayhan.ir

کد خبر: ۴۵۵۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹

تجديد ميثاق فرماندهان نيروهاي مسلح با آرمان‌هاي والاي حضرت امام (ره)

فرماندهان و مسئولان ستاد نیروهای مسلح با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

همزمان با سوم خرداد سالروز پیروزی رزمندگان غیور اسلام در عملیات های غرورآفرین بیت المقدس مراسم شکرگزاری یگانهای منتخب ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی، فرماندهان، مسئولان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و سازمان بسیج مستضعفین با حضور فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.
شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کردند.
در این مراسم سردار سرتیپ پاسدارعلی فضلی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین به بیان خاطراتی از عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر پرداخت.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: وحدت و ولایت‌مداری باعث این پیروزی بزرگ شد و فرزندان امام خواسته‌های آن حضرت را محقق کردند.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح مظهر اقتدار و صلابت نظام اسلامی بودند و امروزه هم بر این رسالت خود پایبند هستند.
به گزارش ایسنا، سردار فضلی به انتخابات آینده ریاست جمهوری اشاره کرد وگفت: انتخابات به کانون توجه دشمنان تبدیل شده است اما مردم ما همانند دوران دفاع مقدس حماسه بزرگی خلق خواهند کرد زیرا همچنان در دفاع از اسلام و ولایت ایستاده‌اند.
وی به این جمله امام که «خرمشهر را خدا آزاد کرد‌»، اشاره کرد و گفت: حضرت امام در آن دوران بیداری جهان اسلامی را نوید دادند.
وی همچنین گفت: در روز قبل از آزادسازی خرمشهر که «اوپک» در حال تعیین قیمت نفت بود‌، اعتنایی به وزیر نفت ایران نمی‌شد اما پس از آزادسازی خرمشهر، این وزیر نفت کشور ما بود که باید قیمت نفت را تعیین می‌کرد.