kayhan.ir

کد خبر: ۴۴۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
برپایی اردوی ملی‌پوشان فوتبال در ترکیه

کفاشیان:کی روش با قدرت به کارش در تیم ملی ادامه می‌دهد

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید کی‌روش نه تنها از کار کردن در ایران دلسرد و ناامید نشده، بلکه مصمم‌تر از گذشته به کارش ادامه می‌دهد.

سرویس ورزشی-

اردوی یک هفته‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان در ترکیه که پیش از اولین دیدار مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات مقابل ترکمنستان برگزار می‌شود، در یکی از باشگاه‌های مطرح این کشور برپا خواهد شد.
از همین‌رو کارلوس کی‌روش راهی ترکیه شده تا امکانات باشگاه‌هایی را که برای میزبانی از تیم ملی اعلام آمادگی کرده‌اند، از نزدیک بررسی کند. با توجه به اینکه اردوی تیم ملی در شهر استانبول برگزار خواهد شد، سه باشگاه بزرگ این شهر از جمله بشیکتاش، فنرباغچه و گالاتاسرای می‌توانند از تیم ملی میزبانی کنند.
در این بین احتمال اینکه اردوی تیم ملی در باشگاه بشیکتاش یا فنرباغچه برگزار شود بیشتر از گالاتاسرای است. کی‌روش هم در سفر 4 روزه‌ای که دارد تمام شرایط را بررسی خواهد کرد و امکانات این باشگاه‌ها تأثیر زیادی در انتخاب سرمربی تیم ملی خواهد داشت. اردوی تیم ملی در ترکیه از روز سه‌شنبه 12 خردادماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
اما روز گذشته علی کفاشیان در تشریح آخرین شرایط تیم ملی فوتبال و کارلوس کی روش اظهار داشت: چند پیشنهاد برای بازی‌های دوستانه به فدراسیون فوتبال ایران شده است که ضمن هماهنگی برای برگزاری این دیدار قبل از سفر به ترکمنستان، قرار است کی‌روش بررسی‌ها برای برگزاری کمپ تیم ملی در این شهر ترکیه را به عمل بیاورد.
وی افزود:برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در ترکیه، پیشنهاداتی به فدراسیون فوتبال شده است. مهم‌ترین پیشنهادات ما از چند تیم آفریقایی است تا با آنها بازی دوستانه انجام دهیم که البته یکی از این کشورها کنیا بوده اما هنوز در مورد برگزاری این مسابقه دوستانه چیزی قطعی نشده است.
کفاشیان در خصوص آخرین وضعیت کی روش و ماندن یا رفتن این مربی از فوتبال ایران نیز گفت:کی روش در ایران می‌ماند و به هیچ وجه قطع همکاری در دستور کار نیست. کی‌روش راهی ترکیه شده است تا محل اردوی بعدی تیم ملی در این کشور را از نزدیک رویت کرده و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری اردوی تیم ملی در ترکیه را به عمل بیاورد. واقعا نمی‌دانم دلیل این حرف‌ها چیست؟
یعنی کی‌روش به هیچ وجه برای ادامه کار با تیم ملی ناامید و دلسرد نشده است؟! رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش می‌گوید: به هیچ وجه. او نه تنها دلسرد و ناامید نشده بلکه مصمم‌تر از گذشته به کارش ادامه می‌دهد. گفته بودم که بیماری‌ام را به او سرایت می‌دهم و همین موضوع نیز اتفاق افتاده و در حالی که شاید خیلی‌ها نمی‌خواستند او در فوتبال ایران کار کند اما امروز امیدوارتر از همیشه در حال پیگیری برنامه‌های تیم ملی است.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط بازیکنان سرباز فوتبال اظهار داشت: هر زمان که به ما اعلام شود برای حل مشکل سربازها جلسه خواهیم گذاشت و صحبت‌هایمان را می‌کنیم البته موضوعی که مسلم است این است که اگر کسانی که مشکل داشته باشند نمی‌توانند به اردوهای تیم ملی بیایند و حتی به تیم ملی نیز دعوت شوند. درباره آخرین شرایط پولادی هم بگویم که چند روز قبل با او صحبت کردم و از ا و خواستم تا به ایران برگردد. به صورت خیلی جدی به او پیغام دادم تا برگردد و در مورد وضعیتش تعیین تکلیف کند.