kayhan.ir

کد خبر: ۴۴۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

اخبار کوتاه از فوتبال


روایت پورحیدری از لغو جلسه هیئت مدیره استقلال
جلسه هیئت مدیره استقلال به دلیل عدم حضور چند عضو، لغو شد. قرار بود هیئت مدیره استقلال دیروزجلسه مهمی تشکیل دهد اما این جلسه به دلیل عدم حضور چند عضو هیئت مدیره لغو شد. منصور پورحیدری یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه در مورد این موضوع می‌گوید: روز دوشنبه با من تماس گرفتند و گفتند می‌خواهیم جلسه هیئت مدیره بگذاریم. من گفتم نمی‌توانم در جلسه شرکت کنم چراکه تیم من در لیگ دسته دوم بازی مهمی دارد. من مدیر فنی آلومینیوم اراک هستم. تا جایی که می‌دانم آقای نجف نژاد هم به دلیل فوت پدرش شمال بود و آقای صاحب پناهی هم اصلا در ایران حضور نداشت.او ادامه می‌دهد:وقتی چند عضو هیئت مدیره نمی‌توانند در جلسه حضور داشته باشند طبیعی است که جلسه برگزار نشود. جلسه بعدی را می‌گذاریم برای زمانی که تکلیف استقلال و پرسپولیس مشخص شود و لیگ هم به پایان برسد. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد بعد تشکیل جلسه می‌دهیم.
پاداش میلیاردی سپاهان در صورت قهرمانی
مدیران این تیم با مشورت با حسین فرکی، سرمربی سپاهان این طور تصمیم گرفته‌اند در صورتی که تیم فقط بتواند سهمیه آسیا را کسب کند در حدود 500میلیون تومان به کل تیم پاداش دهند ولی اگر بتوانند قهرمان لیگ برتر شوند حدود یک میلیارد تومان برای کل تیم پاداش در نظر می‌گیرند و دیگر پاداش کسب سهمیه داده نمی‌شود.باشگاه سپاهان نزدیک به 10 بازی است که بابت پیروزی‌ها با مشورت فرکی به بازیکنان این تیم پاداش نداده است و به همین دلیل چنین پاداش‌هایی را برای دو هدفی که در پیش گرفته‌اند در نظر دارند.
بررسی آخرین وضعیت سربازی ملی پوشان
رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پولادی تا وقتی برنگردد و تکلیفش را مشخص نکند، نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند، اما رفیعی مشغول خدمت است و می‌تواند در تیم ملی حاضر شود.مهرعلی باران‌چشمه در مورد جلسه‌اش با مدیرکل حراست وزارت ورزش در خصوص تعیین تکلیف ملی‌پوشانی که کارت‌‌های‌شان ابطال شده است، اظهار داشت: جلسه‌ای برگزار کردیم و قرار شد از سوی وزارت ورزش نامه‌ای برای ما بیاید تا در مورد این نامه، بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم را انجام دهیم و در ستادکل در مورد این افراد تصمیم‌گیری کنیم.باران‌چشمه در مورد آخرین وضعیت مهرداد پولادی و سروش رفیعی گفت: پولادی تا وقتی برنگردد و تکلیفش را مشخص نکند، نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند، اما رفیعی مشغول خدمت است و می‌تواند در تیم ملی حاضر شود. در واقع آنهایی که به خدمت سربازی آمده‌اند مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند اما سایر بازیکنان که هنوز برای تعیین تکلیف نیامده‌اند، مطمئنا نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند.
علی کریمی: منِ 37 ساله چرا باید به فوتبال برگردم؟
علی کریمی دیروز شایعه بازگشتش به میادین فو‌تبا‌ل را نادرست خواند و گفت منطقی نیست که یک بازیکن در سن 37 سالگی به فو‌تبا‌ل بازگردد. وی در پاسخ به این سوال که شایعه شده کریمی قصد بازگشت به میادین را دارد و حتی این شایعه قوت گرفته که می‌خواهد دوباره فصل بعد پیراهن پر‌سپولیس را بر تن کند گفت: اصلا جور در نمی‌آید که بخواهم چنین تصمیمی بگیرم. یک وقت یک بازیکن 27 ساله تصمیم به خداحافظی می‌گیرد و بعد از یک سال پشیمان می‌شود، اما وقتی یک بازیکن 37 ساله از فو‌تبا‌ل می‌رود بعد از یک سال چگونه می‌تواند به فو‌تبا‌ل برگردد؟ این اصلا منطقی نیست. کریمی در پایان گفت:مردم همیشه به من لطف داشته و دارند و من تنها شرمنده آنها هستم و قطعا نمی‌توانم لطف آنها را هیچ وقت جبران کنم. بعضی اتفاق‌ها می‌افتد که دست ما نیست و پایان فو‌تبا‌ل هم از جمله همین موضوعات است. به‌ هر‌ حال یک روز دوران فو‌تبا‌ل یک بازیکن تمام می‌شود و این یک واقعیت است.
برگزاری فینال‌های جام حذفی در خرمشهر
رئیس سازمان لیگ می‌گوید تاریخ فینال جام حذفی به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد. مهدی تاج درباره مخالفت باشگاه ذوب آهن با برگزاری دیدار فینال جام حذفی در روز یازدهم خرداد ماه، اظها‌ر کرد: ما چاره‌ای به جز برگزاری این دیدار در روز یازدهم خرداد نداشتیم. با طرف‌های مختلف هم مذاکره کردیم. ذوب آهن از این موضوع ناراحت است و ما ناراحتی آنها را درک می‌کنیم اما آنها هم باید بدانند که به جز یازدهم خرداد زمان دیگری نداشتیم، بنا‌بر‌این همان طور که روز دوشنبه اعلام شد دیدار فینال جام حذفی یازده خرداد برگزار می‌شود.نایب رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل همچنین از برگزاری دیدارهای فینال جام حذفی از سال آینده در خرمشهر خبر داد و گفت: جام حذفی، جام آزاد‌سازی خرمشهر نام دارد، بنا‌بر‌این با توجه به مصوبه هیئت رییسه سازمان لیگ از سال آینده تمامی فینال‌های جام حذفی در خرمشهر برگزار می‌شود، مگر آن که به صورت استثنا زمین این شهر آماده نباشد.