kayhan.ir

کد خبر: ۴۴۵۱۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
دنبال تکرار قهرمانی در مسابقات جهانی آمریکا هستیم

پازاج: می‌دانستم قهرمان آسیا می‌شویم اما چیزی نگفتم (گفت و گو)

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از بازگشت به ایران گفت پیش‌از شروع مسابقات می‌دانسته که تیم تحت رهبری اش قهرمان آسیا می‌شود.



احد پازاج دیروز در گفتگویی در خصوص قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به ارزیابی پرداخت که گزیده ای از صحبت‌های وی در ادامه می آید:
* خوشحال هستم که تیم ایران با اعتماد به جوان‌ها به عنوان قهرمانی رسید و نشان دادیم که با وجود جوانی باز هم در آسیا حرف اول را می‌زنیم.
متأسفانه در روز اول با مصدومیت عابدین‌زاده بدشانسی آوردیم و تیم لطمه خورد. هرچند که حاجی‌پور هم در حد انتظار ظاهر نشد، اما در روز دوم در هر پنج وزن بچه‌ها واقعا کشتی‌های خوبی گرفتند و ثابت کردند قابلیت‌های بالایی دارند و قابل اعتماد هستند.
*تا جایی که امکان داشت در تمام اوزان از کشتی‌گیران جوان استفاده کردیم، اما در 59 کیلوگرم بهتر از حاجی‌پور نداشتیم. در سنگین وزن هم بهترین کشتی‌گیر ما باباجان‌زاده است. باید به بشیر بیشتر فرصت دهیم و برای رسیدن به آمادگی مطلوب نیاز به زمان و تمرینات بیشتر دارد.
*من قبل از مسابقات نیز می‌دانستم که تیم ایران قهرمان آسیا خواهد شد اما به دلیل اینکه کشتی‌گیران دچار غرور نشوند و حریفان را دست کم نگیرند گفتم مشخص نیست که قهرمان شویم تا به این ترتیب همه با تمام قوا روی تشک حاضر شوند.
* باید کشتی‌گیران برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده شوند تا بتوانند با قدرت در این مسابقات شرکت کنند. امیدواریم با وجود چنین جوان‌هایی و استفاده از نفرات با تجربه تیم یک‌دستی را در مسابقات جهانی لاس‌ وگاس آمریکا در اختیار داشته باشیم و بار دیگر عنوان قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.
* سال، سال المپیک است و تمامی مهره‌ها باید تلاش خود را انجام دهند تا برای مسابقات المپیک با آمادگی حاضر شویم.
* تداوم این قهرمانی و موفقیت آرزوی من است و امیدوارم بتوانیم همین روند خوب را ادامه دهیم و با برطرف کردن برخی نقاط ضعف در جهان همچنان یکه تاز باشیم.