kayhan.ir

کد خبر: ۴۳۲۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* آقای روحانی ریاست محترم جمهوری در مجلس شورای اسلامی قسم خورده حافظ و مجری اسلام و قرآن در کشور باشد چگونه ایشان به نیروی انتظامی دستور می‌دهد که مجری اسلام نباشد؟ حداقل تکلیف سوگندی را که در حضور جمع و رسانه‌های گروهی خورده برای مردم روشن کند.
حسینی از کرج
* آقای رئیس‌جمهور چرا توجه ندارند که اگر نیروی انتظامی ملزم به اجرای قانون است این قانون الهام گرفته از اسلام می‌باشد پس نتیجه می‌گیریم که این نیرو مثل دیگران ملزم به اجرای اسلام است.
6315---0911
* می‌خواستم بدانم این گفته که اجرای اسلام به پلیس ارتباط ندارد با دیدگاه افراد سکولار چه تفاوتی دارد؟
9527---0913
* سکولاریسم در خاستگاه خود که غرب باشد فرو ریخته و فرو پاشیده است. همه دولتمردان و کارگزاران در سه قوه مسئول اجرای اسلام هستند و اگر غیر از این باشد حقوقی که از بیت‌المال می‌گیرند شبهه‌ناک خواهد بود.
شجاع از بوکان
* با طرح فعلی انتخابات مجلس باز شهروندان هر شهر آن‌گونه که باید و شاید از نامزدهای نمایندگی شهر خود اطلاعات کافی پیدا نمی‌کنند چه برسد به اینکه انتخابات مجلس به صورت استانی برگزار شود. در طرح انتخابات استانی رای مردم در تاریکی خواهد بود.
1835---0912
* به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم اگر امر به معروف مبارزه با فساد و... است، یکی از موجبات فساد هم دور نگه داشتن مردم از واقعیات جامعه است. قریب به 2 سال کشور را در حال رکود نگه داشته‌اید و همه چیز نظام را به مذاکرات هسته‌ای گره زده‌اید. مردم 36 سال با همه تحریم‌ها زندگی کردند و زیر بار ذلت نرفتند و حال کشور را رها کرده و به جای تدبیر، برنامه‌ریزی،‌ گره‌گشایی از معضلات بیکاری، فقر، ازدواج جوانان، مسکن و... همه هم و غم خود را معطوف به مذاکرات هسته‌ای کرده‌اید. تا دیر نشده دست دوستی و همدلی و همزبانی با منتقدین خود و نخبگان و آحاد مردم بدهید که فردا دیر است.
1442---0913
* اگر مجلس در راس امور است باید با کسانی که در این مدت با بهانه قرار دادن پول کثیف با آبروی دیگران و حیثیت کشور بازی کردند برخورد جدی شود.
5571---0919
* واقعا برای اظهار نظر یک مقام مسئول برای انسان‌های بی‌هویتی چون کیارستمی در نظام برآمده از خون مقدس شهدا متاسفم.  چقدر ناسپاسی در برابر حق و چقدر ستایش افراد ناصالح! آقای ایوبی به کجا می‌روید؟
محمد تورانی - جانباز
* خداوند به سردار سلامی طول عمر با خیر و برکت عنایت کند که در پاسخ به عربده‌کشی استکبار جهانی گفت: در صورت بازرسی از صنایع نظامی پاسخ ما سرب داغ خواهد بود.
9974---0912
* آمریکا‌یی‌ها به جای برداشتن تحریم‌های ناجوانمردانه خود از روی ایران، قهرمان پرورش اندام خود را برای خالی کردن جیب مردم به کشور ما فرستاده‌اند! چی فکر می‌کردیم چی شد؟!
6859---0919
* وقتی خبر شبیه‌سازی تاسیسات هسته‌ای ایران در جنگل‌های ایالت تنسی را می‌خوانیم مطمئن می‌شویم مذاکرات برد برد به شوخی و طنز بیشتر شبیه است تا واقعیت.
7977---0912
* فردی به‌نام اسماعیل کهرم که گویا سمت مشاوره امور طبیعی رئیس سازمان محیط زیست را برعهده دارد مرتب در رادیو صدای آمریکا علیه کشورمان صحبت و مصاحبه می‌کند آیا بابت این خوش خدمتی به دستگاه تبلیغاتی دشمن از بیت‌المال ما پول می‌گیرد!
8020---0914
* آل‌سعود بمباران یمن مظلوم را به خاطر جلوگیری از محکومیت خود در اجلاس سران کشورهای اسلامی در اندونزی به صورت موقت متوقف کرد و دیدیم که مدتی بعد به جنایت خود ادامه داد. در ضمن انتظار می‌رود آقای روحانی ریاست محترم جمهوری به صورت شفاف عربستان را به دلیل جنایات وحشیانه‌اش در یمن محکوم کند.
لنگری
* پاداش پایان خدمت و معوقات فرهنگیان بازنشسته سال 93 باید بطور کامل و بر اساس آخرین رتبه زمان خدمت پرداخت گردد.
3419---0915
* طبق فیش حقوقی جدید باید سالانه 800 هزار تومان مالیات بدهم آیا دولت محترم تدبیر و امید چنین مالیاتی از صرافی‌ها و طلافروشی‌ها می‌گیرد که از کارمندان می‌گیرد؟
0983---0917
* بعضی از مدعیان هنر برای کشته شدن چند سگ ولگرد در شیراز که البته شکل مذمومی داشت صفحه فیسبوک خود را به نشانه عزا سیاه می‌کنند، ولی در برابر کشتار مردم بی‌دفاع یمن چنان سکوت اختیار کرده‌اند که گویی در این دنیا حضور ندارند. واقعا خجالت‌آور و مشمئزکننده است.
4578---0939
* نزدیک به دو سال از عمر دولت یازدهم می‌گذرد و طی این مدت قیمت حامل‌های انرژی از قبیل گاز، برق، آب، بنزین، نان و... افزایش چشم‌گیری داشته است ولی مبلغ یارانه همچنان ثابت است که فشار آن تنها به قشر کارگر و کارمند و کشاورز می‌آید، این چه اعتدال و تدبیری است که دولت در پیش گرفته است؟
7205---0912
* از مسئولین و کارشناسان شهرداری وپلیس راهور تهران درخواست می‌شود برای کاهش مصرف سوخت، احترام به وقت و پاسداشت روح و روان مردم برای تعریض انتهای خیابان دماوند  (محدوده پایانه مسافربری شرق) اهتمام لازم را به عمل آورند. از میدان امام‌حسین(ع) تا یک کیلومتر انتهای این خیابان را ظرف 12 دقیقه طی می‌کنم ولی محدوده یک کیلومتری انتها را 25 دقیقه، چرا که به یک باره 4 باند به 2 باند تبدیل می‌‌شود و یک باند هم در اختیار مسافرکش‌هاست و تنها باید از یک باند عبور کرد.
ترابی
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 2 تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان مورخ 94/1/29 بدینوسیله پاسخ این منطقه که بر اساس جوابیه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو تهیه شده به آگاهی می‌رساند: 1- در خصوص علت اختلاف بین ارتفاع دیوار صوتی در بزرگراه شهید حکیم و روی پل ستارخان به آگاهی می‌رساند عملکرد دیوارهای صوتی بسته به تعداد منابع تولیدکننده صوت متفاوت است. به این معنی که در معابری که دو منبع تولید صوت وجود دارد (مثل پل ستارخان با دو منبع تولید صوت خودروهای عبوری روی پل و خودروهای عبوری از کنار گذر موجود) به دلیل اثرات متقابل اصوات ایجاد شده بر روی یکدیگر، هدف از احداث دیوار صوتی صرفا کاهش آلودگی صوتی منبع جدید و جلوگیری از افزایش آلودگی صوتی بدلیل بهره‌برداری از معابر جدید می‌باشد و به این ترتیب با نصب اینگونه دیوارهای با ارتفاع کمتر در واقع اثر منبع تولید صوت جدید به میزان قابل توجهی از بین می‌رود و میزان شدت صوت در حد قبل حفظ می‌گردد. لازم به ذکر است به علت شرایط فیزیکی غالبا در این موارد حذف کامل آلودگی صوتی امکان‌پذیر نمی‌باشد، حال آنکه این موضوع در معابری شبیه بزرگراه حکیم که به علت وجود فقط یک منبع تولید صوت آن هم در سطح، امکان حذف آلودگی صوتی تا حد زیادی وجود دارد، جهت کاهش آلودگی صوتی موجودنیاز به نصب دیوار با ارتفاع بیشتری می‌باشد. 2- برنامه‌ریزی و اجرای دیوارهای صوتی در سطح شهر تهران به صورت متمرکز توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام می گردد و بر اساس مطالعات انجام شده طی یک برنامه زمان‌بندی مشخص (تا انتهای سال 1404) در سطح شهر تهران در حال اجراء می‌باشد.