kayhan.ir

کد خبر: ۴۰۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
شورای اسلامی شهر رشت خواستار شد

تجدید نظر در قرارداد شرکت مشاور ساماندهی رودخانه‌های شهر

اعضای شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عملکرد شرکت مشاور طرح مطالعاتی ساماندهی رودخانه‌‌های این شهر، خواستار تجدیدنظر در قرارداد با شرکت مذکور شدند.

رشت- خبرنگار کیهان:

جمشیدی گفت: انتظار می‌رفت شرکت ارائه دهنده طرح ساماندهی رودخانه‌های رشت این طرح را بهتر از این ارائه می‌داد ضمن اینکه بسیاری از موارد مطرح شده را تقریبا همه می‌دانند.
وی با اشاره به کندی روند مطالعه این طرح افزود: حرکت شرکت مذکور در زمینه تکمیل مطالعه این طرح به کندی پیش می‌رود و با اینکه سال گذشته طرح آغاز شده ولی هنوز نتیجه نهایی و نقشه معماری ساماندهی رودخانه‌های رشت در توضیحات مشاوران طرح معلوم نیست.
این عضو شورا با تاکید بر اینکه راهکار عملی این طرح باید طی این یکسال ارائه می‌شد اظهار کرد: بیم آن می‌رود که عمر شورای چهارم هم به اتمام برسد و این طرح اجرایی نشود.
درادامه این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز با یادآوری مفاد قرارداد شرکت ارائه دهنده طرح مطالعاتی رودخانه‌های رشت، خواستار پاسخگویی شفاف و فنی شرکت مذکور شد و افزود: لازم است یک نشست تخصصی با مدیران شهرداری برگزار شود و در صورت عدم رضایت شورا و مدیران شهرداری در قرارداد با شرکت مذکور تجدیدنظر گردد.