kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۹۲۹
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
توضیح مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی درباره علت غیبت چهره‌های سرشناس در جام جهانی

وقتی پای جایزه در میان باشد، همه هستند!

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه چهره‌های غایب در جام جهانی باید علت نیامدنشان را به مردم توضیح دهند، گفت: من اگر جای آنها بودم به خاطر مردم کشتی می‌گرفتم.


حسن بابک با بیان اینکه وضعیت اردو بسیار مناسب است در واکنش به این سوال که آیا در قبال نوروزی و عبدولی به جهت عدم حضوردر رقابت‌های جام جهانی، تنبیهی صورت خواهد گرفت یا خیر تاکید کرد: فعلا تمرکز ما بر روی تمرین و حضور موفق در این رقابت‌ها است. ما نمی‌توانیم با آنها برخوردی داشته باشیم در ورزش‌هایی که آماتور هستند، وقتی خواسته‌های ورزشکاران تامین نمی‌شود نمی‌توانیم از آنها انتظاراتی داشته باشیم. ولی قطعا برای کشتی گیرانی که در این مسابقات شرکت کردند، درخواست‌های خود را به فدراسیون اعلام کردیم و تقاضا داریم برای آنها جوایزی در نظر گرفته شود.
او در ادامه افزود: کشتی گیران ما به خاطر کسب مدال و جوایز در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند اما در مسابقات داخلی با فدراسیون همکاری لازم را ندارند. اگر قرار بود من در این مسابقات شرکت کنم به خاطر میزبانی ایران و شادی هواداران قطعا این کار را انجام می‌دادم.
بابک در پایان گفت: باید به جوانان اعتماد کنیم تا در آینده مشکلی برای پشتوانه‌های تیم ملی نداشته باشیم. بالاخره باید در چنین رقابتی به جوانان میدان داد تا بتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند.