kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶

درخواست پلیس برای شناسایی زورگیر تهرانپارس

تلاش پلیس برای دستگیری زورگیران خیابان جشنواره تهرانپارس ادامه دارد.


به گزارش فارس، در پی مراجعه فردی در 19 دی ماه امسال به گشت کلانتری 144 تهرانپارس و اظهار اینکه توسط 2 سرنشین یک دستگاه پراید سرمه‌ای و با تهدید چاقو و قمه مورد زورگیری قرار گرفته و عابر بانک وی حاوی 4 میلیون و 500 هزار تومان به همراه رمز به سرقت رفته است پرونده‌ای تشکیل و در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با بررسی و کنترل تراکنش مالی عابربانک مسروقه توسط کارآگاهان مشخص شد سارقان بلافاصله پس از سرقت با مراجعه به یک طلافروشی در تهرانپارس اقدام به خرید چند سکه طلا نموده و پس از آن با رفتن به یک طباخی با استفاده از کارت سرقتی از خود پذیرایی کرده‌اند.
با به دست آمدن محل دقیق طلافروشی و بررسی تصاویر دوربین‌های مدار بسته آن و با کمک مالباخته تصویر یکی از سارقان شناسایی شد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و جهت شناسایی و دستگیری متهمان، دستور انتشار تصویر به دست آمده یکی از سارقان از سوی مقام قضایی صادر شده و لذا از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعاتی در خصوص هویت واقعی، مخفیگاه یا محل‌های تردد این شخص را از طریق شماره تماس 21866358 در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.