kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۷۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* بیشتر اوقات به جهت آثار و تبعات گازهای شیمیایی بستری‌ام و بیمارستان خانه دومم شده است. الان 2 هفته‌ای است که بستری‌ام، لیکن با همان لباس بیمارستان و I.B توی دستم و دستگاه اکسیژن مثل هر سال در راهپیمایی شرکت کردم. خبرنگاری سوال می‌کرد چرا با این وضع در راهپیمایی شرکت می‌کنم. پاسخ دادم این انقلاب به آسانی به دست نیامده بلکه با ایثار خون دهها هزار شهید و فداکاری صدها هزار جانباز و اسیر به ثمر نشسته است و ما بیشتر از دیگران در پیروی از راه امام و شهدا خود را موظف و مسئول می‌دانیم و پیام ما به آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در این روز این بود که در مقابل گزینه‌های توهمی روی «میز شکسته مذاکرات» گزینه حضور دهها میلیونی ملت بزرگ و با بصیرت بر روی زمین پاک پهناور ایران اسلامی بود که در هزاران شهر و روستا یکدل و یک صدا همه گفتند «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائيل و...» و تا آخر با استقامت پای حقوق خود ایستاده‌ایم.
یک‌جانباز  - از بیمارستان ساسان
* ملت در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن امسال نشان داد که تحت تاثیر ده‌ها بار ادبیات اهانت‌آمیز داخلی و صدها مرتبه تهدیدات خارجی قرار نگرفته است و هیچ‌گاه از ادامه راه خود منصرف نخواهد شد.
7977---0912
* اگر همین سه نفر دانشجوی مسلمان که توسط یک آمریکایی مسلح در یکی از ایالت‌های آمریکا کشته شده‌اند از خودشان دفاع می‌کردند در رسانه‌های آمریکا تروریست نامیده می‌شدند.
3419---0935
* آفرین بر مردمی که حماسه‌ای دیگر و رفراندومی دیگر آفریدند. خداوند بر علو درجات امام راحل(ره) و شهدای پیرو امام بیفزاید و خداوند سایه با عزت خلف صالحش را بر سر ما حفظ کند درود بر مردم خوزستانی که در آن هوای خاک آلود و نفس‌گیر ثابت کردند آزاده‌اند.
9915---0914
* در راهپیمایی 22 بهمن امسال در میان گرد و خاک در شهر اهواز در کنار وزیر جهادی و بسیجی دکتر هاشمی، جای رئیس سازمان محیط‌زیست واقعا خالی بود!
3819---0916
* چرا تا رهبر انقلاب برای مقابله با ریزگردها دستور ندادند، مسئولان مدیریت بحران خوزستان اقدام عملی انجام ندادند! چرا با حقوق مردم هم‌ جناحی برخورد می‌شود؟
دباغ
* دیوید کوهن آمریکایی گفته بود: دست ایران بسته است در قرآن بالاتر از این آمده که: یهود گفتند؛ یدالله مغلوله، غلت ایدیهم. می‌گویند دست خدا بسته است ولی در حقیقت امر دست خودشان بسته می‌باشد. دست ملت ایران دست خدایی است و هرگز بسته نمی‌شود. یک چشمه‌اش را در 22 بهمن دیدند.
9359---0937
*‌ از سیمای جمهوری اسلامی به خاطر نشان ندادن تصویر برخی خانم‌های جشنواره فیلم فجر که متاسفانه حجاب مناسبی نداشتند تشکر می‌کنم. ولی واقعا ننگ است که در جشنواره‌ای که باید نماد فرهنگ انقلاب باشد شاهد چنین انحطاطی باشیم.
7906---0912
* سومین وارد کننده خودرو در کشور که به نوشته کیهان جایی سندی در گرو نگذاشته و حتی مجوزی ندارد واقعا به کجا وصل است و پشتش به کجا گرم است که می‌تواند این تخلف‌ها را انجام بدهد. اگر در دوره سازندگی و اصلاحات جلوی این بی‌قانونی‌ها گرفته می‌شد امروز شاهد این مفاسد نبودیم.
علیمردانی
* با توجه به شعارهای انتخاباتی دولت یازدهم و پس از قریب به 2 سال سکانداری قوه مجریه، دولت پاسخ دهد که چه اقداماتی برای امور ذیل انجام داده است! 1- وضعیت مسکن به چه سرنوشتی دچار خواهد شد؟ چه تدبیری برای سامان مسکن استیجاری کردید که سال به سال بدتر شده است؟ 2- برای جوانان مجرد 10 میلیونی بیکار چه تدبیری اندیشیده‌اید؟ 3- با توجه به اینکه نصف سرمایه کشور در دست دولت است چه تدبیری برای اشتغال جوانان اندیشیده‌اید؟ طی این مدت که هیچ اقدام عملی مشاهده نمی‌شود! 4- در بودجه 94 چه تدبیری برای آینده کشور ترسیم کرده‌اید؟ چرا آن را تشریح نکردید! 5- تورم واقعی چند درصد است؟ 6- اندکی از پولهای بلوکه شده کشورمان را که از آمریکای مستکبر گرفتید در چه اموری صرف شد؟ 7- در قبال باج‌هایی که به غربی‌ها در بحث مذاکرات هسته‌ای دادید چه به دست آوردید؟ 8- تا کی بانکها باید در بلاتکلیفی باشند؟ اصلاح سیستم بانکها مگر یکی از اهداف طرح هدفمندی نیست؟
سعدیانی
* آنهایی که مذاکرات هسته‌ای را به جبهه نبرد و منتقدین دلسوز توافق ژنو را به خائنین پشت جبهه تشبیه می‌کنند راست و حسینی گزارش بدهند در چند عملیات دوران دفاع مقدس در خط مقدم حضور داشته‌اند. در ضمن پیاده‌روی با آمریکا توسط وزیر خارجه کشورمان چه ارتباطی باعبور از میدان مین توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس دارد؟
4958---0901
* چقدر خوب است صدا و سیما در پخش آگهی‌های بازرگانی که در آنها بصورت غیر مستقیم تبلیغ حجاب برتر (چادر) می‌شود تخفیف قائل بشود.
9951---0918
* حضور خانم‌های بدحجاب با پوشش‌های زننده و آرایش‌های غلیظ علاوه بر پارک‌ها به غسالخانه بهشت زهرا(س) که باید محل تذکر و تنبه باشد سرایت کرده و این غفلت شگفت‌آور، مؤمنین را رنج می‌دهد. متأسفانه هیچ کس احساس مسئولیت نمی‌کند. چرا؟
آذری
* شهید احمد مهربانی اولین شهید دهستان کنگور از توابع شهرستان کلاله در استان گلستان است که در مرداد ماه 1361 در استان آذربایجان غربی به دست ضد انقلاب به شهادت رسیده است. در شهرک «حر» که خانواده شهید بزرگوار ساکن آن هستند، سالن ورزشی جدیدی آماده بهره‌برداری است که به مسئولین استان به ویژه شهرستان کلاله پیشنهاد می‌شود به نام این شهید والا مقام «احمد مهربانی» نامگذاری شود.
یک هموطن از گنبد کاووس
* سه‌شنبه شب مورخ 93/11/21 ساعت 20/30 با قطار شماره 422 از تهران عازم مراغه بودم. وقتی سوار قطار شدیم از بلندگوی قطار موسیقی مخصوص ایام عزاداری پخش گردید در ضمن شب 22 بهمن شب رحلت حضرت امام خمینی(ره) اعلام گردید، اعتراض که کردیم گفتند اشتباه صورت گرفته ولی کدام عقل سلیم چنین توجیهی را می‌پذیرد؟
حسن نعمت
* 15 سال در شرکت همراه اول صادقانه خدمت کرده‌ام. این شرکت با کارمندان جدیدالورود و خانم‌ها قرارداد بسته ولی ما چند نفر در بلاتکلیفی به سر می‌بریم. از مسئولین منابع انسانی درخواست رسیدگی دارم. انتظار می‌رود با حل مشکل، فرزندانمان را مسرور نمایند.
زمانی
* یکی از علل مشکل اشتغال در کشور عدم بکارگیری افراد در رشته تحصیلی و تخصصی خود و عدم تناسب ظرفیت‌های اشتغال با رشته‌های تحصیلی است.
2143---0913