kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
با هدف تحقق امنیت پایدار در حوزه سایبر

سایت همیاران پلیس فتا راه‌اندازی شد

رئیس پلیس سایبری کشور از راه‌اندازی سایت همیاران پلیس فتا به منظور تحقق امنیت پایدار در حوزه سایبری خبر داد.

به گزارش مهر؛ سروان هادیانفر با بیان اینکه هدف نیروی انتظامی از همگام کردن مردم با خود، تحقق شعار «هر شهروند، یک پلیس» است، گفت: امنیت یک فرایند است و با همکاری همه افراد جامعه بدست می‌آید.
وی ادامه داد: جذب و به کارگیری اعضاء پلیس افتخاری در فتا با هدف بسط و گسترش ارتقاء امنیت در فضای مجازی و آموزش کاربران و افزایش سطح فرهنگ عمومی صورت گرفته است.
رئیس‌پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا در تشریح طرح جذب و به کارگیری پلیس‌های افتخاری بیان داشت: این طرح از اواخر سال 1392 در ناجا کلید خورد و ضمن ابلاغ دستورالعمل به پلیس‌های تخصصی کار جذب و بکارگیری این افراد از ابتدای سال 1393 صورت گرفت و تعداد بسیار زیادی از افراد جامعه تمایل خود را جهت همکاری اعلام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه هر چه سطح آگاهی کاربران حوزه سایبر افزایش یابد، آسیب پذیری آنها کمتر می‌شود، ادامه داد: هیچ محدودیت سنی، شغلی و جنسیتی برای پذیرش در پلیس افتخاری فتا وجود ندارد و بانوان و حتی مشمولان نظام وظیفه نیز می‌توانند عضو شوند.
هادیانفر از راه‌اندازی سایت همیاران پلیس فتا ناجا به آدرس hamyar. cyber police. ir خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به فعالیت در فضای سایبر می‌توانند ضمن مراجعه به سایت همیاران پلیس فتا برای ثبت نام و عضویت اقدام کنند.