kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹

تاکید عضو شورای شهر رشت بر تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهر

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهر خواستار تحقیق و تفحص شورای اسلامی شهر رشت از این سازمان شد.
رشت- خبرنگار کیهان:

جمشیدی با تاکید بر اینکه باید به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در خصوص بی‌توجهی به هنرمندان تذکر داده شود اظهار داشت: اصحاب فرهنگ و هنر شهر رشت با امضای طوماری اعلام کرده‌اند که این سازمان رویکرد شفافی نسبت به برنامه‌های ورزشی و هنری ندارد. این عضو شورا با بیان اینکه امضاکنندگان این طومار مورد تهدید قرار گرفته‌اند افزود: فرد تهدیدکننده که تنها مشاور و بیرون از مجموعه شهرداری است، هنرمندان را تهدید می‌کند در صورتی که امضا خود را پس نگیرند و همچنان به انتقادهای خود ادامه دهند قراردادهای آنها لغو می‌شود.
وی گفت: بودجه سال 94 این سازمان 800 میلیون تومان است و باید پرسش شود که این اعتبارها قرار است در کجا و چگونه هزینه شود؟ جمشیدی در ادامه تصریح کرد: در بودجه پیشنهادی سال 94 برای اوقات فراغت و بسته‌های ورزشی فرهنگی در فصل تابستان 400 میلیون تومان پیش‌بینی شده و این در حالی است که در شهر رشت، باشگاه‌های ورزشی محتاج 30 میلیون تومان هستند و نیاز به حمایت جدی دارند.