kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۳۲۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
وزیر اطلاعات در جمع کارکنان صنایع الکترونیک وزارت دفاع:

درایت و هوشمندی رهبرانقلاب توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد

وزیر اطلاعات‌ گفت: پرچم پرافتخار نظام اسلامی در دستان با کفایت حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای است و بحمدالله با تدبیر‌، ‌درایت و هوشمندی ایشان تمامی توطئه‌های دشمنان نقش بر‌آب شده است.


به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام‌ سید‌ محمود علوی در جمع کارکنان متخصص صنایع الکترونیک ایران وزارت دفاع با تبریک ایام‌الله دهه فجر و سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بازخوانی انقلاب اسلامی هنوز مجال بسیاری دارد که می‌بایست با پرداختن به آن ظرفیت‌‌های نهفته انقلاب را شناخته ‌و از این طریق دستاوردها و ثمرات انقلاب برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.
علوی با اشاره به چگونگی شکل‌گیری انقلاب اسلامی و قیام مردم در سال ۱۳۴۲ به ر‌هبری امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷ تصریح کرد: در سال ۴۲، شرایط با توجه به سرکوب‌های صورت گرفته به گونه‌ای بود که حرکت اجتماعی برای قیام سیاسی مساعد نبود، اما امام راحل در مقابل نقطه ناامیدی، مبارزات خود را آغاز کردند و در نهایت به فضل پروردگار به پیروزی رسیدند.
علوی با بیان اینکه امام راحل با الهام از قیام امام حسین(ع) و با تاکید بر اینکه «‌ما مأمور به تکلیف هستیم و نه نتیجه»‌، هیمنه و عِده و عُده رژیم شاه را به هیچ گرفت و توانستند دین اسلام را از خطر انحراف نجات دهند. تکیه‌گاه‌ شاه به آمریکا بود، اما امام باقدرت، هیمنه آمریکا را شکستند و با یک اشاره ایشان، صلابت آمریکا فرو ریخت.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) چارچوب‌ها را شکستند و مبنا و اساس تمام حرکت‌ها را اسلام و قرآن گذاشتند، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران باید در همین چارچوب حرکت کرده و حفظ شود تا بتواند در برابر تمام توطئه‌هایی که دشمنان برای انقلاب اسلامی طرح‌ریزی می‌کنند با قدرت به پیش برود.
علوی در پایان افزود‌: امروز نیز پرچم پرافتخار نظام اسلامی در دستان با کفایت جانشین خلف امام راحل عظیم‌الشان مقام معظم رهبری حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله) است و بحمدالله با تدبیر‌، ‌درایت و هوشمندی ایشان تمامی توطئه‌های دشمنان نقش بر‌آب شده و ایران اسلامی با سرعت چشمگیری به سمت پیشرفت و تعالی در حرکت است‌.