kayhan.ir

کد خبر: ۳۶۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* ضمن تبریک به تمام آزادی‌خواهان جهان به خاطر پیروزی بزرگ حزب‌الله در به هلاکت رساندن 17 صهیونیست در یک عملیات خطاب به مسئولان داخل کشور بنویسید مواظبت کنند عزت و آبروی ایران و ایرانی را وجه‌المصالحه دیپلماسی منفعل خویش قرار ندهند.
نیک‌نام از قم
* اقدام شجاعانه و مقتدرانه حزب‌الله در اولین قدم برای انتقام گرفتن از اسرائیل کودک‌کش قطره آبی بر دل‌های سوزان آزادگان جهان و همچنین جبران قطره‌ای از خون به ناحق ریخته شهید عماد مغنیه و فرزند شهیدش (جهاد) بود. البته ضربه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان و مکان خاص خود محفوظ است. اضمحلال رژیم غاصب اسرائیل شروع شده است و عملیات‌های بعدی در قلب سرزمین‌های اشغالی خواهد بود. و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای فرمودند جوانان تحقق آرمان فلسطین و فلسطینیان را خواهند دید. ان‌شا‌ءالله
محمودی
* صدور حکم عادلانه برای رحیمی، از برکات نظام و انقلاب اسلامی است و برخلاف حکومت‌های موروثی و سلطنت‌طلب، ملاحظه سوابق آنها نشد و امیدواریم این حکم عادلانه درس عبرتی برای مسئولان همه دوره‌ها در هر مقامی باشد.
سلیمان بلغار
* با وجود آنکه نام مبارک پیامبراعظم(ص) روی پرچم عربستان نقش بسته چون که دلشان با استکبار یکی است حداقل تظاهر هم نکردند که به جسارت‌ها و هتاکی‌های فرانسه واکنشی نشان دهند.
جانباز از املش
* وقتی عربستان گروه تروریستی داعش را تغذیه می‌کند و در کاهش قیمت نفت با سیاست‌های آمریکا همراه شده ارسال پیام تسلیت با آب و تاب زیاد برای مقامات عربستان در مرگ مباشر اصلی آمریکا در این اقدام توسط مسئولان کشورمان چه صیغه‌ای است؟
5614---0936
* وقتی دولت از قطع یارانه ثروتمندان جامعه طفره می‌رود طبیعی است که نمایندگان محترم مجلس به دولت فشار بیاورند که این کار را انجام بدهد تا بلکه گشایشی در زندگی مردم عادی جامعه بوجود بیاید. اینکه سخنگوی دولت بگوید نمایندگان مجلس لیست افراد ثروتمند را بدهند واقعاً خنده‌دار است. این فقط کار دولت است نه مجلس.
7337---0937 و 2931---0918
* چرا آقای نوبخت سخنگوی دولت هم مثل آقای رئیس‌جمهور ادبیات تندی پیدا کرده و منتقدین را تحقیر می‌کند. این چه سنت زشتی است که در حال فراگیری بین مسئولان دولت یازدهم است!
0758---0912
* به آتش کشیده شدن هواپیماها و بالگردهای آمریکا در اثر طوفان شن صحرای طبس گواه روشنی است که اگر ما روی اصول و ارزش‌ها پافشاری کنیم و از مسیر حق منحرف نشویم خداوند ما را رها نخواهد کرد. کمبود امکانات نباید ما را در پیمودن راه حق متزلزل کند.
5614---0936
* از نتایج قدم زدن جناب آقای ظریف با کری را می‌توان به: کاهش تحریم‌ها، کاهش قیمت اجناس، کاهش بیکاری، افزایش قیمت نفت و کاهش تورم و ده‌ها نتیجه دیگر را برشمرد!
6912---0914
* آیا انحلال پژوهشگاه فضایی به دستور رئیس‌جمهور جزو توافقات و مباحث هسته‌ای با آمریکا بود که با استقبال گسترده رسانه‌های آمریکایی مواجه شد یا اینکه صرفاً یک خودزنی علمی بود.
0702---0913
* 57 ساله و از ایثارگران هستم که درآمدم 325 هزار تومان کمک معیشت سپاه و 45 هزار تومان یارانه ماهیانه می‌باشد با اینکه خانه‌به‌دوش و مستأجرم مشمول دریافت سبد غذایی نیستم. راهنمایی کنید چه باید بکنم و به کجا شکایت ببرم.
4525---0935
* یک جانباز از استان اصفهان و اهل زرین شهر هستم. به علت موج گرفتگی در سال 66 دچار بیماری اعصاب و روان شدم. این بیماری‌ام حاد است و کمیسیون پزشکی فقط 2 درصد به من درصد جانبازی داده است و داروهای بسیار قوی مصرف می‌کنم. از ریاست کمیسیون تقاضا داریم، تا تجدید نظری در اعضای کمیسیون پزشکی داشته باشد.
4471---0913
* یکی از مسائل و مشکلات عمده کارکنان حق‌الزحمه‌ای و برنامه‌ای صدا و سیما در بعضی از مراکز استانها از جمله اصفهان بسیار دیر پرداختن حق‌الزحمه و دستمزد ناچیز آنهاست که اغلب ماهها طول می‌کشد. انتظار می‌رود رئیس محترم جدید صدا و سیما این مشکل را برطرف کنند.
2143---0913
* از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود با توجه به گرانی موجود و درآمدهای پایین با تصویب قانونی منازل زیر صد متر را از پرداخت مالیات معاف نمایند. پدرم مرحوم شده و مادرم با درآمد یک میلیون و نیم توان اداره پنج سر عائله را ندارد آن وقت باید مالیات منزل را هم پرداخت کند که قادر به آن نیست.
عطایی- تهران
* دو سال است که بیکارم سه فرزند دارم که یکی معلول و 25 سال سن دارد. (دوتای دیگر 16 و 24 ساله‌اند) وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک بار سبد کالا داد و دیگر خبری نشد. ما قبلاً از بهزیستی بن هم می‌گرفتیم که دیگر از آن بن‌ها هم خبری نیست. دولت اگر قادر به قطع یارانه پردرآمدها نیست حداقل فکر و تدبیری برای امثال ما بکند.
رهرو
* تا زمانی که کنتورهای مستقل فرعی آب و گاز برای مجتمع‌های مسکونی نصب نشود امکان تشخیص واحد پرمصرف از میان مشترکین مجتمع امکان‌پذیر نیست بنابراین اعمال جریمه برای همه ساکنین مجتمع عادلانه نخواهد بود.
6263---0938
* در سطح شهرستان قم مغازه‌های پخش کننده دخانیات و قلیان بصورت حیرت‌آور زیاد شده‌اند. چرا مسئولین امر متوجه عواقب سوء آن که متوجه جوانان این مرز و بوم است نیستند؟
7580---0919
* پنج نامه به ریاست جمهوری نوشته‌ام ولی پاسخی دریافت نکرده‌ام 3 فرزند پسر بیکار 25، 22، 20 ساله دارم که دو تای آخری معلول ذهنی‌اند و تحت پوشش بهزیستی. خودم نیز با سرایداری و با حداقل درآمد توانایی اداره زندگی 5 سر عائله را ندارم. علاوه بر نامه، به ریاست جمهوری مراجعه کردم ولی هیچ اقدامی برای بهبود زندگی‌ام نمی‌کند.
حسن مهدی زاده
* از سال گذشته تا الان دولت غیر از یک مورد سبد کالایی را در بین عموم توزیع نکرده در حالی که وعده داده بودند حداقل در طول سال دو مرتبه این کار را خواهند کرد. عرض می‌کنم وقتی توانایی ارائه چنین خدماتی را ندارند چرا بی‌جهت وعده می‌دهند و مردم را امیدوار می‌کنند.
یک شهروند تهرانی
* آیا پاورقی فتنه 88 به صورت کتاب هم منتشر می‌شود؟ برای تهیه آن چه باید کرد؟
3748---0912
کیهان: این کتاب در گذشته توسط خبرگزاری فارس چاپ و منتشر شده است.