kayhan.ir

کد خبر: ۳۶۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹

صادق آهنگران: اقدام ظریف باعث شرمندگی کشور شد(اخبار ادبی و هنری)

مداح مشهور اهل بیت و نواخوان دوران دفاع مقدس گفت: رفتار ظریف در تاریخ انقلاب ما ننگی بود که به هیچ صورتی قابل توجیه نیست.


به گزارش اهواز نیوز، حاج صادق آهنگران، در خصوص اقدام اخیر وزیرخارجه کشورمان گفت: نمی دانم چرا این قضیه اتفاق افتاد، هیچ‌گاه در طول دوران انقلاب با چنین موردی برخورد نداشتیم که یک نفر از یک کشور انقلابی و اسلامی با گرگ خونخواری که تاکنون میلیون‌ها آدم را قتل‌عام کرده، قدم بزند.
خواننده سرود «مرگ بر آمریکای 93» ادامه داد: این کار ظریف، باعث شرمندگی کشور ما شد که با هیچ توجیهی قابل دفاع نیست. دشمن اصلی ما آمریکا بوده و هست و خواهد بود و ما هرچه با دشمن محکم‌تر و با صلابت برخورد کنیم عزت نفس ما بالاتر می‌رود و هرچه کرنش بیشتری داشته باشیم آن کشور بیشتر بر ما مسلط می‌شود و ما ذلیل می‌شویم؛ چرا که خوی استکبار همین بوده و ذاتش ظلم است.
وی با بیان این که رفتار ظریف ننگی برای تاریخ انقلاب بود اظهارداشت: وقتی صلابت امام راحل و تشرش به آمریکا را به یاد می‌آوریم، یا صلابت مقام معظم رهبری را، این کار بسیار ناشایست و توهینی که به مردم کشور ما شد قابل توجیه نیست و ان‌شاءالله که خدا این قضیه را حل کند.
حاج صادق آهنگران در ادامه گفت: مقام معظم رهبری همیشه فرموده ما دولت‌ها را تقویت می‌کنیم. لذا باید دولتی را که الان مشغول به کار است تقویت کرد. برخورد با این قضیه در واقع کار مجلس و مردم است که این خود بیانگر روشنگری مردم است.