kayhan.ir

کد خبر: ۳۶۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
امام جمعه قم:

افول اسرائيل آغاز شده است

امام جمعه قم با اشاره به عملیات پیچیده و غافلگیرکننده حزب‌الله علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در شبعا گفت: این عملیات نشانه آغاز افول اسرائيل است.

قم - خبرنگار کیهان:

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمد سعیدی» در خطبه‌های نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد افزود: این عملیات واکنش حزب‌الله به حملات ناجوانمردانه و تروریستی و تجاوزات و جنایتکاری‌های این رژیم جعلی بود و اقتدار مقاومت به جهانیان ثابت شد.
وی اظهار داشت: از این پس رژیم صهیونیستی با کمترین جنایتی با حملات قاطع حزب‌الله مواجه می‌شود و این نشان‌دهنده ضعف و آغاز فروپاشی اسرائیل است.
خطیب جمعه قم با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر خواستار انعکاس مستند جنایت‌های رژیم شاه برای نسل جوان شد.
متولیان آستان مقدسه حضرت معصومه(س) به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اشاره کرد و گفت: هم‌چنان‌که حضرت امام خمینی(ره) در نامه تاریخی خود به گورباچف آغاز فروپاشی نظام کمونیستی را وعده داد و آنان را به اسلام ناب محمدی(ص) دعوت کرد، اینک خلف صالح او نیز در همان راستا دست به نگارش این نامه زد.
سعیدی افزود: اسلام‌هراسی غرب واکنش به رشد و نفوذ اسلام است زیرا اسلام در تضاد با منافع نامشروع و فرهنگ منحط غرب است. وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با این نامه نشان داد که نگران رستگاری همه بشریت است و راه آن را هم قرآن و عترت پیامبران بزرگوار اسلام بیان کردند.
امام جمعه قم در بخش دیگری از خطبه نماز، بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع ورزشکاران را مورد توجه قرار داد و خواستار توجه همگان به موارد مطروحه در این بیانات شد و گفت: یکی از نکات مهم این بیانات برخورد با فساد در هر سطحی و در هر عرصه‌ای چه ورزشی یا سیاسی یا اقتصادی بود که امیدواریم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.