kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
سرلشکر صفوی:

توهین به مقدسات اسلام جریان مهندسی‌شده صهیونیستی- غربی است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه قدرت جدید جهان اسلام در حال شکل‌گیری است، اهانت به مقدسات اسلام را جریانی مهندسی‌شده توسط صهیونیست‌ها و غربی‌ها دانست.

سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، در آیین اختتامیه دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد با بیان اینکه آنچه باقی می‌ماند آثار مکتوب است، گفت: تولید فرهنگی کتاب و قلم یکی از مولفه‌های فرهنگ، فرهنگ‌سازی و حفظ هویت ملتها و کشورها است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت جامعه اگر اهل مطالعه باشند می‌توانیم فرهنگ اسلامی را حفظ کنیم و به فضل الهی یک جامعه اسلامی و تمدن اسلامی داشته باشیم، تصریح کرد: به فضل الهی قرن حاضر قرن بیداری اسلامی و وحدت اسلامی است، زمینه‌های تشکیل امت واحد اسلامی به چشم می‌خورد و بازگشت مسلمانها برای احیای هویت اسلامی، به دست آوردن آزادی و استقلال خودشان و سرنگون کردن حکام مستبد و رژیم‌های پادشاهی و رژیم‌های وابسته به بیگانه آغاز شده است. دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در خصوص اهانتی که اخیراً توسط یک رسانه‌ غربی به ساحت پیامبر عظیم‌الشان اسلام صورت گرفت نیز گفت: اهانت به مقدسات اسلام، جریان مهندسی‌شده‌ صهیونیستی و غربی است و این‌را می‌توان در کمک بلاعوض دولت فرانسه و حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در فرانسه دید. صفوی ادامه داد: دولت فرانسه که خود را از طلایه‌داران فرهنگی در غرب می‌داند اکنون به این نتیجه رسیده که فرهنگ لیبرال‌دموکراسی شکست خورده، زیرا این فرهنگ برای بشریت چیزی جز تخریب ارزش‌های انسانی و جامعه دربرنداشته است.