kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* صهیونیست‌ها آخر پدر سوخته‌های دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداخته‌اند و هنوز معالجه مجروحان آن‌ها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی می‌کنند و همراه دیگر همپالگی‌هایشان در تظاهرات پاریس شرکت می‌کنند.
روشنایی
* افزایش یکباره بیش از 35 درصد قیمت نان که قوت اصلی اغلب ایرانیان است برای خانوارهای بزرگ که با بیکاری و داشتن دانشجویان متعدد و عروس و داماد و مستأجری دست و پنجه نرم می‌کنند واقعاً کمرشکن شده است. چه رسد به اینکه باز هم بخواهد گران شود.
2143---0913
* انتظار می‌رود دولت به جای حاشیه‌سازی و دامن زدن به اختلافات، به فکر اقتصاد و معیشت مردم و اقتدار کشور باشد. حاشیه‌سازی، فقط دشمن را دلشاد می‌کند.
چوبدار و 4052---0912
* وقتی رهبر معظم انقلاب به رغم خوشبین نبودن به مذاکرات هسته‌ای اجازه ادامه مذاکرات را داده‌اند حال که معلوم شده آمریکایی‌ها پای اجرای توافق نمی‌آیند طرح رفراندوم برای چه کاری است؟
6111---0912
* دولت سال گذشته با توافق ژنو اعلام کرد ابرقدرت‌ها را تسلیم حق هسته‌ای ایران کرده است. ولی امسال می‌گوید هسته‌ای آرمان نظام و مردم نیست. بنویسید این سیاسی‌کاری‌ها سرانجام خوشی برای دولت ندارد.
0530---0912
* مگر می‌شود ما بدون آرمان باشیم؟ مگر دشمنانمان بدون آرمان در مذاکرات حاضر می‌شوند؟ نه‌تنها آرمان ما به سانتریفیوژ وصل است که حتی به یک مشت خاک هم وصل است و اگر غیر از این بود قریب 200 هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده و به این همه خرابی ها تن نمی‌دادیم! اگر رزمندگان هم مثل شما فکر می‌کردند می‌بایست از خیر خوزستان بگذرند و بگویند خاک ارزشی ندارد. آرمان‌ ما به خوزستان، به نفت، به خلیج همیشه فارس، به هسته‌ای به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی وصل است... ملت ما مقاومند و ثابت کرده‌اند در برابر تمامی آرمان‌ها و برای حفظ آنها دشمنان شرقی و غربی را به زانو درمی‌آورند و دست بالا نمی‌برند. سعی کنید شما هم مثل ملت باشید.
شیوایی
* اظهارنظر رئیس‌جمهور باید کاربردی و ناظر به شرایط واقعی جامعه باشد. چه اصراری است که وی گاه‌به‌گاه وارد حوزه‌های مفهومی شود آن هم به صورتی خطرناک. یک روز اظهارنظر درباره امربه‌معروف و نهی از منکر و پیام نهضت عاشورا و روز دیگر مغالطه تفکیک‌پذیر بودن آرمان‌ها و منافع ملی!
9020---0912
* برای آقای علی مطهری که فرزند شهید مطهری است متأسفیم. تأسف از این جهت که امروز به بلندگوی فتنه‌گران علیه نظام تبدیل شده و چه خسارتی از این بالاتر که کسی آخرت خویش را فدای دنیای یک عده دنیاطلب بکند. کسی که روز 9 دی را که از ایام‌الله است به یوم‌الشیطان تعبیر کند مطمئن باشید که 22 بهمن را نیز یوم الشیطان خواهد دانست.
بوربور از ورامین
* این چه دولت تدبیر و امید است که اصول و آرمانها را از دستاوردها جدا می‌کند. ما در هسته‌ای شهدایی تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم تا در دنیا سر خود را بالا بگیریم، نه اینکه چوب حراج به دستاوردها بزنیم آن هم برای خوشایند طرف زورگوی مذاکره.
8464---0913
* دولتی‌ها جواب بدهند اگر آرمان‌های نظام به سانتریفیوژها وصل نیست آیا به سیگار مارلبرو صهیونیست‌ها که مجوز واردات آن را داده‌اند وصل است؟
5954---0919
* از روی تجربه به دولتمردان خود عرض می‌کنیم وقتی دشمن را در حریم خویش راه بدهید نباید انتظار دوستی و صداقت از او داشته باشید. دشمن کارش دشمنی است، مواظب باشید.
1524---0912
* مردم انقلابی ایران پس از فتنه سال 88 با فتنه‌گران و سران آنها که توبه نکردند همچنین با ساکتین فتنه اتحاد نداشتند که حالا بخواهد پخش مستندهای روشنگرانه از طریق صداوسیما موجب تفرقه شود. آقای علی مطهری به جای آنکه در چارچوب نمایندگی فعالیت کند و به فکر معیشت ما مردم باشد ما را دشمن‌شادمان می‌کند گویی حقوق از بیت‌المال می‌گیرد تا به نفع دشمن کار کند!
4600---0912
* هیچ انسان عاقلی روشنگری‌های صداوسیما در 9 دی را که پرونده سیاه فتنه آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی توسط ایادی داخلی آنها را تبیین می‌کند تفرقه در جامعه قلمداد نمی‌کند. از رئیس محترم صداوسیما می‌خواهم محکم بایستد.
7977---0912
 * به برخی سیگاری‌های نوجوان وقتی اعتراض می‌کنی که چرا سیگار می‌کشی؟ می‌گویند مال خودم است می‌خواهم پولم را دود کنم به شما ربطی ندارد. حال آنکه سلامت بدن امانت خداست. این وصف حال برخی واداده‌های انقلاب هم هست. وقتی در برابر کرنش به دشمنان تابلودار نظام به آنها اعتراض می‌کنی پاسخ می‌شنوی که ما بودیم انقلاب کردیم شما دهانتان بوی شیر می‌دهد! گویا فراموش کرده‌اند که انقلاب قائم به شخص نیست همان‌طوری که امام راحل(ره) فرمودند: حفظ نظام از اوجب واجبات است نه تنها بر ملت ایران که بر سایر ملت‌ها .
2162---0918
* در مورد خبر درخواست 230 نماینده مجلس برای برخورد با سران فتنه که از دستگاه قضایی خواسته بودند، عرضم این است که مگر ما 230 نماینده داریم؟ پس بقیه نمایندگان مگر 9 دی را ندیدند نکند هنوز مثل بعضی‌ها در خوابند و یا خود را به خواب زده‌اند!
1449---0918
* من یارانه نمی‌گیرم ولی اگر می‌دانستم با این وضع قرار است یارانه به همه بدهند حتما می‌گرفتم چرا که دولت هیچ تدبیر اثرگذاری برای سروسامان دادن به اقتصاد و تورم کشور نداشته است.
4341---0913 و 6960---0936
* در خبر کیهان 93/10/22 در صفحه 10 آمده است: «رئیس‌جمهور پژوهشگاه فضایی ایران را تعطیل کرد!» نکند که  این هم جزو توافق‌های ژنو باشد که از مردم پوشانده‌اند و دائم بر محرمانه بودن مذاکرات اصرار می‌ورزند!
صباغیان
* ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای مسئولان و کارکنان اداره برق منطقه آزادی، تقاضا داریم نسبت به تأمین روشنایی خیابان میلاد سوم در میدان ساحل شهرک‌راه‌آهن «گلستان» اقدام فوری نمایند. نداشتن نور و روشنایی کافی در شب در این خیابان بن‌بست که منطقه خلوتی نیز می‌باشد برای تردد خانواده‌‌ها خصوصا خانم‌ها و بچه‌های مدرسه‌ای بسیار خطرناک و نگران‌کننده می‌باشد. خواهشمندیم تا خدای ناکرده اتفاقی رخ نداده نسبت به تأمین روشنایی کافی و رفع این مشکل اقدام فوری به عمل آید.
ساکنان خیابان میلاد سوم میدان ساحل
* با چند سبد امنیت غذایی در طول سال که نمی‌شود مشکل قشر کم‌درآمد جامعه را حل کرد و حتی کاهش داد.
1028---0916
*در تله‌تکست سیما به غیر از دو روزنامه فقط تیتر روزنامه‌های زنجیره‌ای نوشته می‌شود که اکثرا مثل هم هستند آنگاه عده‌ای از همان حضرات هنوز هم از صدا و سیما طلبکارند! حداقل به فهم مردم توهین نکنید.
6809---0913
* با توجه به فعالیت برخی مؤسسات غیرمجاز در زمینه جمع‌آوری اطلاعات ژنتیکی مردم و انتقال آنها به بیگانگان، لازم است وزارت بهداشت در امر شناسایی و پلمب این‌گونه مراکز با دستگاه قضائی و ناجا همکاری کند.
3368---0935
* وزیر راه و شهرسازی مدعی است پروژه مسکن مهر اقتصاد کشور را از ریل خارج کرده است. به یاد قضیه آلودگی هوای تهران افتادم که این دولت آن را نتیجه تولید بنزین داخلی دانست ولی بعد نادرست از آب درآمد.
8847---0919
* دولت از دانشگاه آزاد با آن همه درآمدزایی مالیات نمی‌گیرد ولی برای یک کالای ده‌هزار تومانی 8 درصد مالیات ارزش افزوده تعیین کرده است.
8495---0911
* چرا وزارت آموزش و پرورش برای از بین بردن ناهماهنگی بین حقوق شاغلان و بازنشستگان کاری نمی‌کند. این قشر فرهنگیان زحمتکش مستحق چنین دستمزدهای پایینی نیستند حق آنها بیشتر است.
رضا سرابی و 8494---0937
* شرکت «عمران پرند» که یک شرکت دولتی است باتوجه به نیاز انبوه جمعیت به خرید مایحتاج زندگی، زمین‌های تجاری را قطره قطره با قیمت نجومی برای سوددهی بیشتر شرکت، به افراد واگذار می‌کند و آنها نیز اجناس را با چند برابر قیمت به مردم مظلوم می‌فروشند. وقتی شرکت دولتی چنین رفتار منفعت‌محوری دارد تکلیف بقیه معلوم است.
2721---0901