kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز



* آنچه در فرانسه رخ داد آغاز برداشت محصول درخت شیطنت این دولت استکباری در حمایت از گروهک داعش در سوریه و عراق است. ملت‌های اروپایی و آمریکایی بدانند ملت‌های سوریه، عراق، افغانستان، تونس، لیبی، پاکستان و... چند سال است چوب قدرت‌طلبی و زورگویی   دولتمردان غربی از طریق القاعده و داعش و النصره و دیگر دست‌پروردگانشان را می‌خورند و هر روز مردمشان به خاک و خون کشیده می‌شوند که انفجار اخیر لبنان یکی از آخرین‌های آنهاست. اگر مردم اروپا و آمریکا از خواب غفلت بیدار نشوند بازخورد این جنایت‌ها توسط همان عوامل گریبان آنها را خواهند گرفت که هر که باد می‌کارد طوفان درو می‌کند.
محمودی
* انتظار بلاهایی که قدرت‌های پوشالی غرب بر سر مردم مظلوم عراق و سوریه آوردند را برای کشور خودشان می‌کشیدیم و اکنون نشانه‌های آن در فرانسه ظاهر شده است.
1676---0910
* هرچند جمهوری اسلامی ترور افراد بی‌گناه را تایید نمی‌کند ولی سگان دست‌پرورده غرب یعنی تکفیری‌ها، گلوی صاحبان خود را در فرانسه دریدند و این انتظار معقولی است که چنین جنایت‌هایی در انگلیس و آمریکا و... نیز رخ دهد.
4341---0913
* اصل قضیه ترور در کشور فرانسه را کار درستی نمی‌دانیم ولی اکنون که داعشی‌ها در عراق کاملا نابود نشده‌اند این‌گونه از حامیان خود انتقام می‌گیرند فردا که در عراق و سوریه کاملا شکست بخورند و چاره‌ای جز بازگشت به کشورهایشان نداشته باشند چه اتفاقی خواهد افتاد، اکنون به دولت فرانسه باید گفت باش تا صبح دولتت بدمد/ کاین هنوز از نتایج سحر است.
عشقی
* از این بیان رهبر معظم انقلاب که در دیدار با مردم قم در 19 دی فرمودند آقایان بروند هرچقدر می‌خواهند مذاکره کنند. باید متوجه عمق مسائل پشت پرده مذاکرات و خواسته آمریکایی‌ها شد. دولتی‌ها واقعا دلشان را به چه چیزی خوش کرده‌اند. چرا نمی‌خواهند باور کنند که آمریکا دشمن شماره یک نظام جمهوری اسلامی ایران است.
بیگ‌زاده
* خداوند رهبر معظم انقلاب را برای اسلام و مسلمین محافظت فرماید که در دیدار مردم و علمای قم آب سردی بر آتش کسانی ریختند که رابطه با آمریکا را روزشماری و برای آن گوسفند قربانی می‌کردند.
9590---0914
* صحبت‌هایی مثل غنی‌سازی و سانتریفیوژ اقتدار نمی‌آورد و یا آرمان کشور به هسته‌ای وصل نیست یا طرح رفراندوم و... حرف‌هایی نیستند که برحسب اتفاق به زبان کسی جاری شده باشد. هر کدام از این صحبت‌ها می‌تواند منشأ یک شکاف و موجب دوقطبی شدن در جامعه بشود. واقعا این ملت استحقاق این همه نامرادی و تنش‌آفرینی را ندارند.
8617---0912
* مردم از رئیس‌جمهور می‌خواهند به جای آنکه در هر سخنرانی یکی از نمادهای انقلاب را بکوبند به سه چیز اهتمام ویژه‌ای نمایند: آرمان‌ها، اقتصاد و انرژی هسته‌ای!
5530---0936
* دولت روسیه با اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به دنبال بی‌اثر ساختن تحریم‌های آمریکا علیه کشورش می‌باشد ولی در کشور ما ایران که ابداع‌کننده این استراتژی اقتصادی است دولت فقط شعار می‌دهد و از اقتصاد مقاومتی خبری نیست و کاری دیده نمی‌شود. چرا؟
6775---0912
* دشمنان از یادداشت‌ها و مقاله‌های چاپ شده در کیهان بیم دارند. روشنگری‌های روزنامه واقعا برنامه‌های شیطنت‌آمیز بیگانگان را ابتر کرده است. دعاگوی شما کیهانی‌ها هستیم.
2162---0918
* آقای رئیس‌جمهور چندی قبل گفتند ما مثل بعضی‌ها با دنیا سر جنگ نداریم. یک سوال: پس چرا با روش موسوم به اعتدال حتی مشکل عربستان با کشورمان حل نشد؟ مشکل آمریکا پیشکش. آیا در اصل دشمنی دشمن دچار اشتباه محاسباتی نشده‌اند؟
2641---0911
* به عنوان یکی از جامانده‌های قافله شهدا، از رئیس محترم قوه قضائیه عاجزانه درخواست می‌کنم مجرمینی را که بر ضد امنیت و منافع ملی این ملت مظلوم و رهبری معظم فتنه‌انگیزی کرده‌اند در هر لباس و موقعیتی که بوده‌اند بر اساس رفتار ضد امنیتی فعلی آنها به سزای اعمال خیانتبارشان برسانند. چرا که اگر سران فتنه و متهم (م. ه‍) بعد از حدود 10 سال به سزای اعمال ضد ملی و دینی و اقتصادی خود می‌رسیدند امروز فردی جویای مطرح‌ شدن در مجلس شورای اسلامی به خود اجازه نمی‌داد چماق ایادی شیطان بزرگ و انگلیس خبیث و رژیم اشغالگر قدس را وارونه بر سر ملت مظلوم بزند و ملت مظلوم را برای دفاع و پاسداری از خون شهدا  مورد سرزنش قرار دهد.
گل‌محمد نورانی- مهدیشهر
* وقتی آقای رئیس‌جمهور مدعی است کشور را از رکود خارج ساخته و تورم را زیر 20 درصد رسانده و چرخ سانتریفیوژها به همراه چرخ زندگی مردم با هم می‌چرخند و عزت نظام هم حفظ شده پس دیگر چه نیازی به طرح رفراندوم از سوی ایشان بود؟
2731---0913
* حق مجلس شورای اسلامی و نمایندگان است که در برابر افرادی که از خط قرمز نظام عبور می‌کنند و در سخنرانی خود در خانه ملت از فتنه‌گران طرفداری می‌کنند موضع قاطع بگیرند.
طهماسبی
* اینکه برخی‌ها می‌گویند برد موشک امنیت نمی‌آورد چه پاسخی به آیه 60 سوره مبارکه انفال که می‌فرماید: واعدوا لهم ما‌ستطعتم من قوه و... دارند؟ و چرا اسرائیل غاصب پس از 51 روز دستش را در برابر غزه بالا برد؟ آیا علتی جز موشک‌های جمهوری اسلامی ایران داشت؟! چرا برخی داشته‌های نظام را نمی‌بینند؟
1887---0912
* پایبندی افراد پا برهنه به انقلاب از پایبندی کسانی که به سبب فراز و نشیب‌های کشور به آلاف و الوف رسیده‌اند به مراتب بیشتر است نمونه آن را در فتنه 88 دیدیم. پس حق این است که دولت و نظام در خدمت اقشار ضعیف جامعه باشد و به مرفهین بی‌درد میدان ندهد.
9590---0914
* در روزهای اخیر گفته شده است که باید معلوم شود امام از چه کسانی خون دل خورده است،‌ عرض می‌کنم معلوم است امام از اصحابی خون دل خوردندکه نان به نرخ روز خور و واداده بودند و اگر اکنون در قید حیات بودند از کسانی خون‌دل می‌خوردند که حرف و حرکات دشمن را در فتنه آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی اجرا کردند، ساکتین فتنه بودند، فرق فتنه و دعوا را نمی‌دانند، خلاف مسیر امام و رهبری گام برمی‌دارند.
امیری - اردبیل
 * آزموده را آزمودن خطاست. آنهایی که رفراندم را مطرح می‌کنند بعید است فراموش کرده باشند چند ماه قبل را که 97 درصد مردم پاسخ رد به پیشنهاد دولت دادند! پس به جای اتلاف وقت و آب در هاون کوبیدن، به دنبال رفع معضلات اقتصادی باشند.
4988---0912
پاسخ روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
در پاسخ به پیام مردمی شماره 20952، در خصوص «ارسال پیام‌های تبلیغاتی ایرانسل و کسر شارژ» در روزنامه کیهان، مورخ 93/10/3، ضمن تشکر از آن مشترک محترم و روزنامه وزین کیهان، به آگاهی می‌رساند: تمامی پیامک‌های اطلاع‌رسانی در خصوص محصولات و خدمات جدید ایرانسل برای تمامی مشترکان رایگان بوده و دریافت آنها هزینه‌ای برای مشترک ندارد.
مشترکان محترمی که مایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل نیستند، می‌توانند با ارسال رایگان عدد 2 به شماره ویژه 5005 درخواستشان مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل را به ثبت برسانند.
همچنین این دسته از مشترکان می‌توانند با اعلام شماره خود به مرکز تماس شبانه‌روزی ایرانسل شماره خود را از فهرست دریافت‌کنندگان این قبیل پیام‌ها حذف کنند.
محصولات و خدمات ارزش افزوده ویترین ایرانسل نیز تنها با ارسال دستور فعال‌سازی از سوی مشترک، روی خط وی فعال می‌شود و هزینه اشتراک و نحوه غیرفعال‌سازی نیز در همان زمان به اطلاع مشترک می‌رسد. همچنین در انتهای هر پیام نیز نحوه غیرفعال‌سازی مجددا به اطلاع مشترک می‌رسد.
شایان ذکر است؛ کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از دیگر خطوط در 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی مشترکان محترم می‌باشند.