kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۵۷۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* فرانسه طعم تلخ حمایت و تجهیز گروهک‌های تکفیری را چشید بقیه حامیان آنها از جمله انگلیس خبیث و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و عربستان، ترکیه و قطر هم منتظر اقدامات حیوانات درنده دست‌آموزشان باشند.
1810---0912  و 7250---0919
* آرمان‌های امام‌خمینی(ره)، استقلال، خودباوری، خودکفایی و قطع ید اجانب از کشور بود. هر اندیشه‌ای که غیر از این باشد در خط امام‌خمینی(ره) نیست.
4341---0913
* برخی مسئولین با نگاه تک بعدی و بر اساس مقاصد سیاسی و حزبی خود تعریفی از دین می‌کنند که ناقص به نظر می‌رسد. شایسته است برای جلوگیری از دستاویز قرار گرفتن دین بر اساس امیال حزبی و سیاسی؛ اساتید حوزه علمیه بویژه در ایام ولادت‌های اهل‌بیت به موشکافی سیره پیامبر و اهل‌بیت صلوات الله علیهم بپردازند تا مانع انحراف جوانان گردد. پیامبر همان‌گونه که پیامبر رحمت و رأفت بودند در مواقع لزوم جنگ، قصاص، تبعید، تعزیر و... را هم اجرا می‌کردند.
ایراندخت
* پیشنهاد می‌شود از 9 تا 19 دی ماه دهه بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شود.
3899---0913
* وقتی سخنان مقامات دستگاه اجرایی به گونه‌ای باشد که موجب نگرانی در جامعه شود باید هم سایت خبر آنلاین با تاثیرپذیری از چنین رفتاری به دو صحابی پیامبر اکرم(ص) توهین نماید و آن را نشانه روشنفکری بداند.
9020---0912
* وزیر محترم خارجه کشورمان پاسخ بدهد تحریم‌ها چگونه متوقف شده در حالی که بیش از 50 مورد افزایش پیدا کرده است. حتی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری می‌گوید: طرف غربی در حین مذاکره برخی از تحریم‌ها را اضافه کرده است.
8847---0919
* روزنامه دولت از ادای احترام یکی از سران فتنه به امام راحل(ره) خبر داده بود! کسی که با رفتار و گفتار خود بر آتش فتنه 88 علیه نظامی که امام راحل(ره) فرموده بودند: حفظ آن از اوجب واجبات است دمید و از توهین‌کنندگان به آن بزرگوار و ساحت مقدس امام‌حسین(ع) با سکوت خود حمایت کرد با چه رویی به آن مکان مقدس رفته است؟ از عجایب روزگار این است که آن را رسانه‌ای هم کرده‌اند!
گل محمد نورانی از مهدیشهر
* اگر در میانه انجام فعالیت‌هایمان به مشکلی برخورده‌ایم راهش این نیست که هر وسیله دم دست را به اطراف پرت کنیم و شلوغ بازی راه بیندازیم. خوب است که ما شعار دولت را تدبیر و امید می‌دانیم. اگر غیر از این بود چه می‌شود؟
3730---0910 و 4791---0912
* دولت یازدهم تا چند وقت پیش معتقد بود که سیاست خارجی کشور موضوعی نیست که بخواهیم در مورد آن نظر و دیدگاه شهروند لبوفروش یا راننده تاکسی و... را جویا بشویم پس چگونه امروز صحبت از همه‌پرسی می‌کند؟
4791---0912
* دشمنان از ایستادگی ما روی آرمان‌هایمان می‌ترسد در ضمن پیشرفت هسته‌ای و توانایی ساخت و استفاده از سانتریفیوژ‌ها نیز نتیجه آرمانگرایی مردم این کشور است.
3446---0912
* کدخدا با دست پس می‌زند و با پا پیش می‌کشد! تحریم می‌کند و در عوض صدها شرکت برای رفع رکود اقتصادی خودشان در بخش‌هایی که تضمین کنند وابستگی و اسارت جهان سوم است، وارد عمل می‌شوند! آیا دولتیان و تیم اقتصادی از این واقعیت مطلع هستند؟
6775---0912
* اولا با حاشیه‌سازی و ایجاد تنش و تفرقه در جامعه، نمی‌توان مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کرد ثانیا نتیجه دست دراز کردن به طرف دشمن چیزی جز تحقیر و ذلت و فلاکت نخواهد بود.
قاسمی
* شاید برخی مسئولین که چوب حراج به چرخه سوخت هسته‌ای می‌زنند از کاربردهای آن در کشورمان بی‌اطلاع‌اند. خوب است دانشمندان عزیز هسته‌ای کلاس توجیهی برای آنها دایر نمایند.
0251---0912
* چندی قبل آقای نوبخت گفت که در برابر قانون مجلس گردنش از مو باریک‌تر است. پس چرا حالا قانون مبارزه با قاچاق که ابلاغ هم شده، وزیران دولت یازدهم از عدم اجرای آن سخن می‌گویند!
7977---0912
* وقتی مسئولین مشکلات مردم را به مذاکرات هسته‌ای گره زدند و هر چه تلاش کردند فرجی نشد، یعنی مشکلات افزایش یافت که کاهش نیافت. اما فرار از پاسخگویی به مردم با تمسک به رفراندم هم مشکلی را حل نمی‌کند.
1442---0913
* فقط دو سال و 7 ماه از عمر دولت یازدهم باقی مانده است. امیدواریم در این فرصت باقی‌مانده به جای حاشیه‌سازی‌های گذشته که هیچ سودی به حال کشور و ملت نداشت برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی حرکتی بکنند و از شعار پرهیز شود.
5140---0913
* در همه‌پرسی قبلی دولت که نظرخواهی برای انصراف از یارانه بود 97 درصد مردم جواب منفی دادند یعنی از دریافت یارانه انصراف ندادند بلکه مصر بر گرفتن یارانه بودند فکر می‌کنم مجددا صحبت از همه‌پرسی چندان توجیهی ندارد.
ابراهیمی از شهرری و 3109---0935
* دولت گذشته موفق شد چند کار بزرگ مثل هدفمند کردن یارانه‌ها و مسکن مهر را به نام خود در تاریخ ایران ثبت کند. اکنون هم می‌شود به جای حاشیه‌سازی‌های بی‌ثمر مثل تقاضای رفراندوم برای این مردم کارهای مفید انجام داد.
8641---0910
* با گذشت ماهها از ابلاغ دستورالعمل اقتصاد مقاومتی خبری از اجرایی شدن این طرح نیست برعکس شاهد حاشیه‌سازی در جهت فرار از اجرای آن هستیم. واقعا چرا؟
4958---0916
* اطلاق لفظ تندرو به نمایندگانی از مجلس که از توضیحات و توجیه‌های وزیران قانع نمی‌شوند توسط روزنامه شرق مصداق توهین می‌باشد و قابل پیگیری است.
1933---0933
* وقتی دولت اعلام می‌کند قادر به تشخیص خانواده‌های مرفه و پردرآمد نیست پس چگونه مدعی اداره کشور شده است.
4166---0911
* برخی بانک‌ها با قرار دادن شرایط دشوار مانع دریافت وام مسکن جانبازان می‌شوند. می‌گویند باید صد میلیون تومان داشته باشی تا بتوانی وام بگیری؟! با این جانبازی و بیماری همیشگی تا کی باید خانه به دوش باشیم. از دولت انتظار حل مشکل مسکن جانبازان را دارم.
یوسف‌خانی جانباز - تهران
* برچسب‌های ترافیکی که برای بهره‌برداری جانبازان در ترددهای روزانه داده شده توسط دوربین‌های نصب شده در معابر قابل رویت نیست و کاربرد ندارد. از مسئولین امر درخواست پلاک مخصوص جانبازی را داریم.
1351---0911
* یکسال است که در شرکت ایران خودرو برای پیش‌خرید اتومبیل دنا ثبت نام کرده‌ام. در این مدت نه قیمت تمام شده خودرو را اعلام می‌کنند و نه از زمان تحویل خبری می‌شود. چرا اجازه می‌دهند بعضی از شرکت‌ها با پول و سرمایه مردم هرگونه که خواستند بازی بکنند و مشتریان را در بلاتکلیفی نگه دارند.
شربتی از مازندران
* شهرداری کرج در خیابان سوم شرقی شهرک رجایی‌شهر به رغم نبود پارکینگ و وجود ترافیک سنگین خودروها در منطقه اجازه احداث پاساژ تجاری داده است. چرا پای پول که به میان می‌آید خیلی از موانع برداشته می‌شود؟
9445---0912
* از واحد روشنایی برق 17 شهریور درخواست می‌شود در جلوی مسجد امام محمدتقی(ع) که در کنار بلوار پاسدار گمنام حد فاصل موتور آب تا روبروی کوچه شهید منصور محمدجعفر قرار گرفته و در شب خطراتی برای عابرین ایجاد می‌کند، چند چراغ روشنایی نصب کند.
صادقی
* چرا با کسانی که در آشپزخانه شهرداری تهران به صورت روزمزد مشغول کارند همانند کارگرانی که تحت نظارت وزارت کارند برخورد  نمی‌شود و هیچ‌گونه قراردادی با آنها منعقد نمی‌شود. هر روزی که در سرکارند حقوق دارند و در سر کار نباشند از حقوق بی‌بهره‌اند.
یک کارگر روزمزد
* روزانه حدود 15 تا 20 پیامک ناخواسته تبلیغاتی و مزاحم دریافت می‌کنیم. مخابرات (همراه اول) و ایرانسل (8282) یکی از پردرآمدترین‌های شرکت‌های کشور شده‌اند.
1833---0917