kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور خبر داد

عضویت چهار هزار خبرنگار در بسیج رسانه تا پایان امسال

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از برگزاری همایش بسیج رسانه در ۲۳ دی‌‌ماه خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری چهار هزار خبرنگار در بسیج رسانه عضو می‌شوند.


به گزارش  فارس، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور دیروز در نشست خبری همایش بسیج رسانه که در محل لانه جاسوسی و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ها در طول این سال‌ها در عرصه‌های مختلف در داخل و خارج از کشور بخوبی حرکت‌ کرده‌اند و بر خود واجب دانستیم یاد و خاطره شهدا را از جمله شهید بسیج غلامرضا رهبر و همچنین شهید احمد رستگار را گرامی بداریم.
رئیس سازمان بسیج رسانه‌ کشور در ادامه افزود: سازمان بسیج رسانه حدود سه سال است که راه‌اندازی شده است و کارکرد این سازمان جذب، ساماندهی، آموزش و سازماندهی خبرنگارانی بوده که مایل هستند با بسیج رسانه در ارتباط باشند.
به گفته بصیری هم‌اکنون سازمان بسیج رسانه در پی کشف راهکاری برای حرکت به سمت جهانی شدن است. وی همچنین یادآور شد:‌در حال حاضر دو هزار نفر از خبرنگاران در سازمان بسیج رسانه ثبت‌نام کرده‌اند و کارت عضویت دریافت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این تعداد به چهار هزار نفر افزایش یابد. به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه‌ای کشور انتظار می‌رود تا پایان سال آینده تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در بسیج رسانه به هشت هزار نفر برسد.
وی به راه‌اندازی دفتر بسیج رسانه و پایگاه اطلاع‌رسانی دانا اشاره کرد و گفت: بزودی نیز دفاتر بسیج رسانه در خبرگزاری‌های مهر و دفاع مقدس و همچنین روزنامه وطن امروز افتتاح می‌شود.
تقدیر مجلس از الهام چرخنده
کمیسیون فرهنگی  مجلس شورای اسلامی از الهام چرخنده تقدیر کرد.
کمیسیون فرهنگی دیروز در جلسه‌ای از الهام چرخنده به خاطر فعالیت‌های وی در زمینه دفاع و کمپین گسترش فرهنگ و حجاب تقدیر کرد.