kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

تجدیدنظر دولت در برخی سیاست‌ها ضروری است

محمدنبی حبیبی با توجه به اظهارنظرهای اخیر برخی دولتمردان از جمله رئیس‌جمهور تاکید کرد: تجدیدنظر دولت در برخی سیاست‌ها ضروری است.


محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با بیان اینکه عمل دقیق دولت در چهارچوب سیاست‌های اعلام شده  رهبر معظم انقلاب یک ضرورت است تصریح کرد: بنای ما حمایت اصولی از دولت است و تذکراتمان در جهت تقویت دولت صورت می‌گیرد.
وی افزود: با توجه به مدتی که از شروع کار دولت یازدهم گذشته است به نظر می‌رسد تلاش بیشتر دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تمرکز نگاه به ظرفیت‌های داخلی ضرورتی است که نیاز به برنامه‌ریزی شفاف‌تری دارد تا حربه تحریم علیه کشور و ملت ما بی‌اثر شود.
حبیبی اظهار داشت: ما با حمایت خود تا این زمان از تیم مذاکره‌کننده کشورمان معتقدیم که آمریکائیها و همفکران آنها بارها ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند و هر گونه خوش‌بینی به آنها یک اشتباه استراتژیک است.
وی ادامه داد: در برخی از استانها و شهرستانها تغییرات صورت گرفته و مدیران هیچ انطباقی با شعار اعتدال رئیس‌جمهوری محترم ندارند. سنگین‌تر بودن کاملا مشهود کفه انتصابات از جریان اصلاحات موضوعی نیست که برخی از عاملین همکار دولت بتوانند آن را انکار کنند توصیه ما این است که لااقل خط‌قرمز فتنه 88 در این موارد رعایت شود. نیروهای دلسوز و کارآمد انقلاب باید بیش از زمان فعلی مورد استفاده قرار گیرند. به گزارش فارس  حبیبی خاطر نشان کرد: طرح موضوعاتی نظیر عدم اتصال آرمانهای ما با تعدادی سانتریفیوژها در حالی که برخی از طرفهای مذاکره ما در چهارچوب زیاده‌خواهی‌های خود برای تعداد سانتریفیوژها قصد تعیین تکلیف برای جمهوری اسلامی دارند، مطرح کردن مبهم و غیرلازم همه‌پرسی در شرایط فعلی و استفاده از ادبیاتی که توهین و تحقیر منتقدین در آن مستتر است یک نوع حاشیه‌سازی به حساب می‌آید که باید از مطرح کردن نظیر آنها خودداری کرد.