kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸

آمادگی تیم ملی فوتبال برای رویارویی با قطر

سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری برابر بحرین ابراز امیدواری کردند که مقابل قطر نیز به پیروزی برسند.


در پایان دیدار تیم های ایران و بحرین ، سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان نظرات خود را در خصوص این بازی بیان کردند. در این میان مربیان و بازیکنان تیم ملی تاکید داشتند که باید در بازی با قطر نیز هوشیارانه عمل کرد تا تیم ملی یک پیروزی دیگر نیز بدست آورد.گزیده ای از صحبت های سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه می آید:
*کارلوس کی روش: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و بحرینی‌ها در ابتدا بازی بهتری را نسبت به ما انجام دادند. چند دقیقه‌ای طول کشید تا این زمان را پشت سر بگذاریم و باید با تمرکز این کار را انجام می‌دادیم که در نهایت به این مهم رسیدیم. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم چون بحرین بازی خوبی را به نمایش گذاشت و حتی زمانی که 2 بر صفر عقب بود، بازی رو به جلویی را انجام می‌داد اما بعد از حدود 10 دقیقه ما سوار بازی شدیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. معتقدم باید زودتر به گل می‌رسیدیم و در آن صحنه‌ای که دژاگه با دروازه‌بان حریف تک به تک شد باید گل اول را به ثمر می‌رساندیم. در مجموع باید بگویم ایران استحقاق این پیروزی را داشت. من معتقدم ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و تفکرم بر این است که عملکرد تیمی فوق‌العاده مهم است نه اینکه بخواهم به عملکرد فردی نگاه کنم. وقتی تیم خوب باشد، همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته‌اند. در بازی با بحرین بازیکنانی چون سید جلال حسینی و پولادی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و اجازه ندادند حریف حتی یک موقعیت خطرناک روی دروازه ایران خلق کند.در خصوص بازی با قطر هم باید بگویم این تیم هر چند در دیدار نخست خود برابر امارات تن به شکست داد اما تیم خطرناکی است. این دیدار یک فینال زود رس به شمار می‌آید. بازی سختی را پیش بینی می کنم. می‌توانیم این بازی را ببریم اما کار سختی داریم. در 4 بازی گذشته با قطر فقط یک بار این تیم را برده‌ایم و باید هوشمندانه بازی کنیم.
*اشکان دژاگه: کار خود را در جام ملت‌ها آغاز کردیم و شروع خوبی داشتیم. امیدوارم پیروزی‌های تیم ملی ادامه داشته باشد. حمایت تماشاگران در برد تیم ملی خیلی موثر بود و خیلی خوب است که این همه ایرانی در استرالیا از ما حمایت می‌کنند و امیدوارم این وضعیت در سایر دیدارها نیز ادامه‌دار باشد.
*آندرانیک تیموریان: ما با تمرکز بالا به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای بعدی هم به پیروزی برسیم. امروز جوانان زیادی در تیم ما حضور داشتند که در کنار بازیکنان باتجربه بازی خوبی انجام دادند. این بازیکنان باید بیشتر در تیم حضور داشته باشند تا تجربه بین‌المللی شدن را کسب کنند. در فوتبال همه بازیکنان روزی کنار می‌روند و جوانان جای آنها را می‌گیرند. امیدوارم این پوست‌اندازی در فوتبال ایران انجام شود.
*سید جلال حسینی: سعی کردیم بازی هماهنگی را داشته باشیم و می‌خواهیم که بازی به بازی پیش برویم. هر بازی برای تیم ملی فوتبال ایران حکم فینال را دارد. در خصوص ورزشگاه ملبورن هم بگویم که این استادیوم شبیه ورزشگاه آزادی بود چرا که تماشاگران ایرانی زیادی در آن حضور داشتند.