kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
در روزهای 24 و 25 دی‌ماه جاری

اجلاس جامعه مدرسین با حضور 2 مرجع تقلید در قم برگزار می‌شود

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از برگزاری نهمین اجلاس جامعه مدرسین در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در قم خبر داد.

قم- خبرنگار کیهان:

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری دیروز در یک نشست خبری با اعلام این خبر افزود: این اجلاس از صبح روز چهارشنبه با حضور و سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی آغاز و مراسم اختتامیه آن نیز روز پنج‌شنبه با حضور و سخنان آیت‌الله سبحانی پایان می‌یابد.
استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: تبیین و تقویت اقتصاد اسلام، فرهنگ و امور تبلیغی از کمیسیون‌هایی است که در این اجلاسیه برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه در این همایش بیش از 1600 تن از علمای بلاد مختلف کشور حضور دارند گفت: سعی می‌کنیم تا از حضور میهمانان شهرستانی و همچنین علمای بلاد نیز در این اجلاسیه استفاده کنیم.
آیت‌الله حسینی بوشهری با تأکید بر اهمیت موضوعات مطرح شده در این اجلاسیه تأکید کرد: باتوجه به شعار سال امیدواریم که بتوانیم مباحث خوبی را در این اجلاس مطرح کنیم و قطعاً ماحصل این اجلاس بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نتایج اجلاسیه‌های گذشته جامعه مدرسین عنوان کرد: مباحثی که در اجلاسیه شیراز مطرح شد امروز در جامعه مدرسین مورد بررسی قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود تا مطالبات مطرح شده توسط اساتید و علما در اجلاسیه‌های جامعه مدرسین مورد پیگیری قرار بگیرد.
حسین بوشهری تأکید کرد: بررسی نظرات مطرح شده توسط علمای بلاد یکی از دستورات اجلاس نهم خواهد بود.