kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
با سوء استفاده از وحشت حاکم بر اروپا

نتانیاهو از یهودیان خواست برای حفظ امنیت خود به اسرائیل مهاجرت کنند!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که پرونده سنگینی در جنایت و فعالیت‌های تروریستی دارد، با سوءاستفاده از وقایع تروریستی در فرانسه، یهودیان اروپا را به مهاجرت به سرزمین‌های اشغالی فراخواند!


به گزارش ایرنا، به نقل از راشاتودی، بنیامین نتانیاهو در نطقی تلویزیونی با سوء استفاده از وحشت حاکم بر اروپا که در پی وقایع تروریستی اخیر در پاریس بر این قاره حاکم شده مدعی شد «سرزمین‌های اشغالی خانه تمامی یهودیان فرانسه و سراسر اروپا است.»
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از نمایندگان مجلس این رژیم نیز خواست که قوانین را برای تسهیل سفر یهودیان به فلسطین اشغالی اصلاح کنند.
وی افزود: «به زودی گروه ویژه‌ای از وزیران برای اتخاذ گام‌هایی به منظور افزایش مهاجرت یهودیان از فرانسه و دیگر کشورهای اروپا به سرزمین‌های اشغالی گرد هم می‌آیند.»
تحلیلگران معتقدند آنچه که باعث دستپاچگی و شتاب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شده، مهاجرت روزافزون صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی به کشورهای دیگر است.
یهودیان مهاجر به دلیل عدم وجود امنیت در سرزمین‌های اشغالی و ترس از موشک‌های مقاومت راه مهاجرت به خارج را در پیش گرفته‌اند و همین مسئله برای مقامات تل‌آویو چالش‌های جمعیتی به وجود آورده است که درصدد حل این معضل هستند.
منابع خبری اعلام کردند که در یک گروگان‌گیری در یک سوپرمارکت در پاریس که دو روز پس از حمله چند تروریست به دفتر نشریه «شارلی ابدو» در این شهر صورت گرفت چهار یهودی کشته شدند.
نتانیاهو بدون اشاره به حملات نظامی مکرر و بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به مناطق فلسطینی‌نشین به ویژه غزه که همچنان قربانی می‌گیرد، سناریوی حملات تروریستی داعش در اروپا را دستاوردی برای مظلوم‌نمایی قرار داده است.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص پیش‌بینی کرد که در سال جاری میلادی بیش از 10 هزار یهودی فرانسوی به فلسطین اشغالی مهاجرت کنند!
شاید کمی اغراق‌آمیز به نظر برسد اما، نوع موضع‌گیری صهیونیست‌ها نسبت به حادثه تروریستی فرانسه، با توجه به بحران جمعیتی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی، صهیونیست‌ها را در معرض اتهام قرار می‌دهد!