kayhan.ir

کد خبر: ۳۳۲۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳

انتقاد وزیر صنعت از طولانی شدن اجرای طرح فولاد قاینات

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از طرح فولاد قاینات و کارخانه سیمان قاین از طولانی شدن اجرای طرح فولاد قاینات انتقاد کرد.
قاین - خبرنگار کیهان:

وی در جریان بازدید از طرح فولاد قاینات از توقف اجرای طرح و ناتوانی مدیر و مجریان در آماده‌سازی بخش آهن اسفنجی که 80 درصد کار آن انجام شده است انتقاد کرد و افزود: با توجه به گشایش مالی که یک سال قبل انجام شده است باید کار این بخش تاکنون به اتمام می‌رسید. محمدرضا نعمت‌زاده خطاب به مدیران طرح گفت: در حالی که خیلی از تجهیزات مورد نیاز در داخل تولید می‌شود چرا باید منتظر خرید و واردات تجهیزات خارجی باشیم و کار پروژه متوقف باشد.
وی سپس دستور داد در اسرع وقت تمام کارگاه‌ها فعال و کار اتمام پروژه پیگیری شود تا ظرف یک و نیم ماه آینده 300 تا 400 نفر پرسنل در این صنعت مشغول به کار شوند.
وی با اشاره به عقب‌ ماندگی طرح فولاد قاینات از برنامه اعلامی افزود: پیمانکار این پروژه اگر تا سه روز آینده کار را آغاز نکند خلع ید می‌شود.
وزیر صنعت معدن و تجارت بدلیل طولانی شدن مراحل اجرایی طرح فولاد قاینات از مردم قاینات عذرخواهی کرد و افزود: این پروژه به سرعت فعال می‌شود.
نعمت‌زاده در بازدید از کارخانه 2600 تنی سیمان قاین گفت: شهرستان قاینات استحقاق سرمایه‌گذاری در زمینه‌های معدن و صنایع معدنی را دارد و به‌زودی کارهای خوبی در زمینه معدن شهرستان انجام خواهد شد.