kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۸۲۳
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲

جوابیه شهرداری مرند به یک خبر

در پی چاپ خبری تحت عنوان شهرداری مرند گاز خانه پیرزن 70 ساله را قطع کرد روابط عمومی شهرداری این شهر جوابیه‌ای به کیهان فرستاده است که در پی می‌آید.


به دلیل تخلف ساختمانی خانم سلمان‌زاده و بدهی وی به شهرداری کمیسیون‌های ماده 100  و کمیسیون ماده 77 اجرائیات رای به پرداخت جریمه نقدی وی به مبلغ 42 میلیون تومان صادر کرد و با توجه به استنکاف نامبرده از پرداخت جریمه ماده 100؛ کمیسیون اجرائیات رای بر قطع انشعاب گاز و برق نامبرده داد که مدیریت شهرداری به محض اطلاع از موضوع و ظرف مدت کمتر از 3 ساعت و با توجه به شرایط سرد آب و هوایی؛ دستور وصل گاز را صادر کرد. شایان ذکر است زمین مورد نظر به‌صورت غیرمجاز توسط مالک آن تفکیک شده است و هزینه‌ای به شهرداری پرداخت نکرده است. همچنین در خصوص نداشتن درآمد صاحب ملک به اطلاع می‌رساند یکی از طبقات واحد مربوطه به اجاره واگذار شده است.
اما اینکه طبق مطالبات درج شده مبنی بر اصرار و تاکید شخص شهردار جهت قطع گاز، به اطلاع می‌رساند اگر چنانچه هم این موضوع فرایند قانونی خود را طی کرده است؛ شهردار به محض اطلاع از این موضوع، دستور وصل کردن گاز را صادر کرده و در همان روز اقدام شده است.