kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۸۱۹
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
ملی‌پوشان از روز جمعه آماده بازی با فلسطین می‌شوند

پایان اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی

با بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از آفریقای جنوبی، تمرینات ملی پوشان از جمعه در تهران آغاز خواهد شد.

سرویس ورزشی-

با پایان یافتن اردوی تیم ملی فوتبال ایران در کشور آفریقای جنوبی، ملی پوشان کشورمان شب گذشته این کشور را ترک کردند. بازگشت ملی پوشان به ایران در شرایطی بود که شاگردان کی روش روز دوشنبه در آخرین دیدار تدارکاتی برابر یک تیم باشگاهی به برتری رسیدند.
این بازی تدارکاتی در جریان تمرین تیم ملی در مجموعه ورزشی ژوهانسبورگ برگزار شد و ملی پوشان توانستند تیم پلاتینیوم استارز را با 6 گل شکست دهند. محمد نوری (سه بار)، سجاد شهباززاده، مسعود حسن زاده و حبیب گردانی گلهای ایران را در این بازی تمرینی به ثمر رساندند.تیم ملی ایران پیش از بازی با تیم پلاتینیوم استارز، دو بازی تدارکاتی دیگر برابر تیم‌های اورلاندو و کایزری چیف برگزار کرد و در آنها به برتری رسیده بود. ایران در بازی کایزری چیف به برتری دو بر صفر رسید و در بازی با اورلاندو نیز پیروزی سه بر یک را بدست آورد.با بازگشت تیم ملی به تهران، ملی پوشان دو روز به استراحت خواهند پرداخت و پس از آن ملی‌پوشان مجدداً از روز جمعه تمرینات خود را برای دیدار تدارکاتی با فلسطین که یکشنبه آینده برگزار می‌شود، آماده کنند.تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در شرایطی کشور آفریقای جنوبی را ترک کرد که کارلوس کی‌روش همراه تیم ملی به تهران نیامد. او به همراه خانواده‌اش به تعطیلات سال نو میلادی رفت و روز جمعه به ایران می‌آید.
نکونام تنها مصدوم تیم ملی
تمرینات تیم ملی از روز جمعه در تهران آغاز می‌شود و در این میان تنها مصدوم تیم ملی جواد نکونام است که وی نیز در گفت و گویی اعلام داشت مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ندارد. کاپیتان تیم ملی روز گذشته در گفت و گویی اظهار داشت: از روز دوشنبه که به ایران آمدم به صورت مرتب فیزیوتراپی می‌کنم تا هرچه زودتر مصدومیتم بهبود پیدا کند.  آسیب‌دیدگی‌ام چندان جدی نیست و جای نگرانی ندارد و می‌توانم با بازگشت تیم ملی به ایران در تمرینات گروهی شرکت کنم و همراه با سایر ملی‌پوشان در کنار تیم ملی باشم.هافبک اوساسونا در پاسخ به این سؤال که آیا این آسیب‌دیدگی برایش در آستانه جام ملت‌ها مشکل‌ساز نمی‌شود، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان جای نگرانی نیست و از هفته آینده تمرین گروهی را آغاز خواهم کرد.
زمان سفر به سیدنی
پس از برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی برابر فلسطین،ملی پوشان ساعت 22 دوشنبه 8 دی‌ماه از طریق دوبی راهی سیدنی خواهند شد و روز نهم دی‌ماه به استرالیا خواهند رسید تا به این ترتیب اردوی نهایی تیم ملی در فاصله 10 روز تا آغاز رسمی جام ملت‌ها در کشور میزبان این رقابت‌ها آغاز شود. قرار است فهرست نهایی ملی‌پوشان برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پس از دیدار با فلسطین اعلام شود.
تیم ملی با لژیونرها در استرالیا
اما خبر خوب برای کی روش این بود که تیم ملی با لژیونرهایش در اردوی استرالیا شرکت می‌کند. کریم انصاری‌فرد و جواد نکونام دو بازیکن اوساسونا اسپانیا به همراه علیرضا جهانبخش، بازیکن نایمخن هلند طی روزهای اخیر وارد تهران شدند تا تیم ملی فوتبال را برای بازی با فلسطین و همچنین سفر به استرالیا برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا همراهی کنند. همچنین صبح دیروز مشخص شد که تمامی بازیکنان لژیونری که در لیست کی‌روش حضور داشته باشند تا قبل از دوشنبه آینده که زمان اعزام تیم ملی به سیدنی خواهد بود، با سفر به ایران، تیم ملی را در این اعزام همراهی خواهند کرد.  تیم ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015 با تیم‌های بحرین، امارات و قطر همگروه است.