kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۸۱۸
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱

اخبار کوتاه از فوتبال


استیلی از حضور در تمرین راه‌آهن منع شد
دادستانی، حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن را از حضور در تمرینات این تیم منع کرد.حمید استیلی با بیان این خبر گفت: دادستانی به من اعلام کرده که حق حضور در تمرینات راه‌آهن را ندارم. علت این موضوع را به من نگفته‌اند، فقط طی تماس تلفنی گفتند که حضورم در تمرینات ممنوع است.
مدیرعامل استقلال: ناز هیچ بازیکنی را نمی‌کشیم
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه آندرانیک تیموریان می‌تواند به هر تیمی که دوست دارد برود، تاکید کرد: ناز هیچ بازیکنی را برای ماندن در استقلال نمی‌کشیم و بازیکنی می‌خواهیم که با تمام وجود در خدمت استقلال باشد.بهرام افشارزاده درباره درخواست آندرانیک تیموریان برای جدایی از جمع آبی پوشان تهرانی گفت: علاقه‌مندیم تیموریان در صورتی که دوست داشته باشد در استقلال به کار خود ادامه دهد. اما اگر نمی‌خواهد می‌تواند به هر تیمی که دوست دارد برود. آمادگی داریم با هر تیمی که خواهان جذب تیموریان است همکاری کنیم و رضایتنامه او را صادر کنیم.
تشکیل اردوی تیم «ب» از شنبه هفته آینده
مدیر تیم امید از دعوت بازیکنان برای تشکیل اردوی تیم ملی فوتبال «ب» خبر داد. حبیب کاشانی که برای حضور در جلسه‌ای با نبی دبیر فدراسیون فوتبال در فدراسیون حاضر شده بود در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه قرار است از شنبه هفته آینده بازیکنانی برای تشکیل تیم ملی ب به اردو دعوت شوند درباره اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید هم اکنون در اردوی کیش حضور دارد و محمد مایلی کهن هم به این تیم اضافه شده است.
موافقت فیفا با ممنوعیت خالکوبی در ایران
رییس کمیته‌ حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال از موافقت فیفا با ممنوعیت خالکوبی بازیکنان در فوتبال ایران خبر داد و گفت: فیفا استدلال ایران را مانند استدلال چینی‌ها پذیرفت و ممنوعیت خالکوبی را به عنوان یک فرهنگ برآمده از زندان پذیرفت. هوشنگ نصیرزاده درباره پاسخ استعلام فدراسیون فوتبال ایران از فیفا برای ممنوع کردن خالکوبی بازیکنان در فوتبال ایران گفت: برای فیفا جالب بود که استدلالی که ایران برای لزوم ممنوعیت خالکوبی بازیکنان فوتبال در ایران کرده دقیقا مشابه استدلال فرهنگی چینی‌ها بوده است. فدراسیون در آیین‌نامه اخلاقی فوتبال ایران خالکوبی بازیکنان را ممنوع کرد و البته ما می‌دانستیم که این تصمیم با توجه به اینکه مربوط به الزامات فرهنگی داخلی ایران است مورد تایید فیفا هم هست، اما به جهت اینکه تمام اقدامات در این باره قانونی و مورد تایید فیفا باشد از فدراسیون جهانی استعلام گرفتیم.
مخالفت باشگاه راه آهن با جدایی طالب‌لو
باشگاه راه آهن اعلام کرد هرگونه فسخ قراردادی که از سوی بازیکنان این تیم صورت گرفته کاملا غیرقانونی است و به هیچ بازیکنی تا تعیین تکلیف نهایی باشگاه اجازه جدایی داده نخواهد شد. مسئولان باشگاه راه آهن اعلام کردند بنا بر اعلام قبلی مسئولان باشگاه راه آهن تا تعیین تکلیف نهایی باشگاه هیچ بازیکنی حق جدایی را نداشته و به هیچ کدام از آنها رضایت نامه داده نخواهد شد لذا هرگونه فسخ قرارداد یک طرفه‌ای از سوی بازیکنان غیرقانونی است و جدایی وحید طالب‌لو و پیوستن وی به باشگاه استقلال کاملا غیرقانونی است و وی باید در تمرینات راه آهن حضور پیدا کند.
برگزاری مراسم چهلم مرحوم مظلومی
مراسم چهلمین روز درگذشت غلامحسین مظلومی، پیشکسوت استقلال روز پنجشنبه در بهشت زهرا (س) تهران برگزار می‌شود.این مراسم از ساعت 11 تا 13 در قطعه نام آوران و بر سر مزار آن مرحوم برگزار خواهد شد.