kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۸۰۸
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
در یازدهمین سفر استانی

رئيس‌جمهور امروز مهمان مردم خراسان‌جنوبی است

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر امروز رئیس‌جمهور به این استان گفت: مردم منتظر استقبال از دکتر روحانی هستند.


به گزارش خبرگزاری‌ها «وجه‌الله خدمتگزار» در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد سفر دولت به استان افزود: شنبه گذشته جلسات بسیار خوبی با حضور رئیس‌جمهور، معاون اول ایشان و تنی چند از وزرا و مسئولان بلندپایه کشوری برای انجام هماهنگی‌های نهایی در تهران برگزار شد و دکتر روحانی نیز دستورهای بسیار خوبی صادر کردند.
وی ادامه داد: قطعا تصمیمات و دستورهای رئیس‌جمهور موجب خشنودی مردم استان خواهد شد که این اخبار خوش را ایشان روز چهارشنبه در جمع مردم استان بیان خواهند کرد.
همچنین معاون اجرایی رئیس‌جمهور صبح دیروز در جلسه هماهنگی و پیگیری سفر کاروان دولت به استان اظهار امیدواری کرد با سفری که انجام می‌شود بازنگری مجددی بر محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌های تاریخی خراسان جنوبی صورت گیرد تا شاهد تحول اساسی استان در همه زمینه‌ها باشیم.
محمد شریعتمداری افزود: افزایش درآمد سرانه و پایداری جمعیت در مناطق روستایی از مهمترین اموری است که امید است در این سفر تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شود.وی ادامه داد:‌ امید است در ارتباط با ایجاد چند طرح بزرگ صنعتی در استان در حوزه تعهدات وزارت صنعت، معدن و تجارت شاهد اقدامات خوبی باشیم که این امر سبب افزایش درآمد و ارتقای سطح زندگی مردم استان خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی نیز اعلام کرد: 90 خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه‌های نوشتاری، دیداری و شنیداری سراسری و استانی، سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به خراسان جنوبی را پوشش می‌دهند.
محمدعلی ایمانی گفت: تمام مقدمات لازم برای تهیه و انتشار هر چه بهتر اخبار و انعکاس لحظه به لحظه سفر رئیس‌جمهور به استان فراهم شده است.
ایمانی تصریح کرد: استقبال مردمی از رئیس‌جمهور صبح چهارشنبه در محل استادیوم آزادی بیرجند انجام می‌شود.