kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

فتح قله‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی فصل جدید انقلاب است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استقامت امروز مردم لبنان، فلسطین و عراق نشأت گرفته از انقلاب مردمی ایران است، فتح قله‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و سیاسی ملت ایران را فصل جدیدی از حیات این انقلاب عنوان کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تسوج، حجت‌الاسلام سید حسن ابوترابی‌فرد صبح امروز در جمع مردم تسوج در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: اگر قدرت‌های شیطانی تاکنون نتوانسته‌اند ضربه‌ای به انقلاب بزنند، به خاطر قدرت این نظام مردمی به ویژه لشکر افتخارآفرین عاشورای آذربایجان، جانبازان و آزادگان بوده که این انقلاب را بیمه کرده است.
وی افزود: ملت ما رهبرش یک فقیه اسلام‌شناس و مجاهدی انقلابی و شجاع است که در برابر هجمه‌های قدرت‌های جهانی ایستاده و این ملت را با بصیرت دهی مبدل به ملت شاهد جهان کرده است.
حجت‌الاسلام ابوترابی فتح قله‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و سیاسی ملت ایران را فصل جدیدی از حیات این انقلاب عنوان کرد و گفت: این انقلاب، انقلابی است که رئیس جمهور و نمایندگان مجلس آن نماد مردم‌سالاری دینی هستند و ملت آنان را پای صندوق‌های آراء انتخاب می‌کنند.وی با بیان اینکه تلاش دشمنان در تحقیر ملت ایران راه به جایی نبرده است تصریح کرد: تحریم‌ها این مردم غیور را ملتی مقاوم کرد.