kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۷

خیال آسوده صدرنشین درهفته شانزدهم لیگ بسکتبال

مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری دو دیدار در تهران و چهار دیدار در قشم، ماهشهر، گرگان و اصفهان وارد هفته شانزدهم می‌شود.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری دو دیدار در تهران و چهار دیدار در قشم، ماهشهر، گرگان و اصفهان وارد هفته شانزدهم می‌شود.
در این هفته از مسابقات و در اولین دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و همیاری زنجان به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم دیدار هفته گذشته را با برد به پایان رساندند. شهرداری گرگان که هفته گذشته نتوانست برد دور رفت خود مقابل ماهان را تکرار کند و به همین دلیل در رده دهم جدول رده‌بندی باقی ماند، روز دوشنبه میزبان ذوب آهن است؛ تیمی که اگر هم ببازد رده چهارم را از دست نخواهد داد اما اینکه در سالن امام خمینی گرگان نتیجه‌ای غیر از آنچه در مرحله رفت هم رقم خورد یعنی پیروزی شاگردان فرزاد کوهیان، به دست بیاید، بعید است. حداقل در شرایط عادی. پتروشیمی بندرامام، صدرنشین جدول رده‌بندی و تنها تیم بدون باخت تا به این هفته از مسابقات هم دیدار بدون دغدغه و حداقل کم دغدغه‌ای در این هفته از مسابقات دارد. شاگردان مهران حاتمی این هفته مهمان نیروی زمینی هستند که تنها در دو بازی طی پانزده دیدار خود پیروز شده و فعلا هم در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. آنها در مرحله رفت هم این تیم را با اختلاف امتیاز بالا (105 بر 67) شکست داده بودند. برنامه دیدارهای هفته شانزدهم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و جدول رده‌بندی به این شرح است:
دوشنبه 30/10/92
* دانشگاه آزاد - همیاری زنجان (ساعت 15:20) *استقلال زرین قشم - هفت الماس قزوین(ساعت 16) *صنایع پتروشیمی ماهشهر - افرا خلیج فارس (ساعت 16) *شهرداری گرگان - ذوب آهن اصفهان (ساعت 16) *ماهان اصفهان - مهرام تهران (ساعت 16) *نیروی زمینی - پتروشیمی بندرامام (ساعت 17:20).
جدول رده بندی:1- پتروشیمی بندرامام (15 بازی، 15 برد، بدون باخت، 30 امتیاز)،2- مهرام تهران (15 بازی، 13 برد، 2 باخت، 28 امتیاز)،3- دانشگاه آزاد (15 بازی، 13 برد، 2 باخت، 28 امتیاز)و...
س