kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* حماسه اجتماع 20 میلیونی زائران عاشق سرور و سالار شهیدان در اربعین حسینی از 60 کشور جهان علی‌رغم ناامنی‌ها و تهدیدهای گروهک‌های تروریستی مشت محکمی بود بر دهان وهابیت، صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی. مرحبا بر مهمان‌نوازی، همدلی موکب‌های مهمان‌پذیر عراقی، که ان‌شاءالله ما ایرانی‌ها هم در مراسم راهپیمایی و زیارت مولا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در مسیر مشهد مقدس باشکوه تمام از آنان پذیرایی و جبران نماییم و انسجام امت اسلامی را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش بگذاریم.
محمدرضا فخرالساعه- جانباز
* حضور بیست میلیونی عزاداران حسینی در کربلای معلی موجب شکست و یأس استکبارجهانی شد. سران  فتنه 88 که به استکبار امید موفقیت در برابر اراده ملت‌های مسلمان دادند آیا پاسخی برای امت حسینی دارند؟ آیا قصد توبه و عذرخواهی ندارند؟ آیا نمی‌خواهند به دامن ملت برگردند؟
علیمردانی
* سایت‌ها و نشریات مدعی‌اصلاح‌طلبی باید هم عظمت و شکوه مراسم راهپیمایی 20 میلیونی زائرین امام حسین(ع) را سانسور کنند و این حماسه بزرگ را پوشش خبری ندهند خدمت به دستگاه اهل‌بیت و امام حسین(ع) لیاقت و شایستگی می‌خواهد که شامل هرکس نمی‌شود.
8220---0912
* کاهش ساختگی بهای نفت و تسلیح و تقویت داعش برای جنایت در منطقه برای تضعیف جبهه مقاومت دو لبه یک قیچی برای تحت فشار قرار دادن ایران در مذاکرات هسته‌ای است منافقین داخل کشور هم برآنند که شرایط کشور را مثل سال 67 جلوه بدهند و خلاصه کشور را تسلیم دشمن کنند ولی کور خوانده‌اند. چون مردم هوشیارند.
6293---0919
* دولت قبل دلار 2900 تومانی را تحویل دولت یازدهم داد ولی قیمت دلار در این دولت به 3500 تومان رسیده است. آقای رئيس‌جمهور می‌گوید دیوار تحریم‌ها ترک برداشته شده پس چرا آثار آن در سبد زندگی مردم دیده نمی‌شود؟ جالب اینکه دولت مدعی است اداره اقتصاد کشور را بدست اساتید کارکشته و باتجربه دانشگاه سپرده است.
بوربور از ورامین
* به نظر می‌رسد برخی نفوذی‌ها در بدنه دولت با یارگیری از فتنه‌گران درصدد طراحی فتنه‌ای بزرگ‌تر از فتنه 88 هستند. لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط با مراقبت و هوشیاری از ولایت و نظام و مردم دفاع کرده و نقشه فتنه‌گران را نقش برآب نمایند.
6775---0912
* آقای کواکبیان در شهرستان بوشهر گفته اصلاح‌طلبان افتخار می‌کنند پیرو امام حسین(ع) هستند ولی تیتر روزنامه‌های این جریان بعد از اربعین سالار شهیدان نه تنها این مسئله را نشان نمی‌دهد بلکه حتی انسان را به یاد جسارت‌های فتنه‌گران به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع) در عاشورای 88 می‌اندازد.
9762---0917
* سال‌های دولت آقای روحانی در هر حال سپری خواهد شد پس چه زیباست که منتقدین تهدید و تحقیر نشوند.
5932---0912
*از آقای ظریف درخواست می‌شود در مذاکره 1+5 کار را تمام کنند و عقب‌نشینی در غنی‌سازی کافی است. آنها تحریم را برنمی‌دارند این قدر خون به دل ما فرزندان شهدا نکنید.
فرزند یک شهید
* فکر می‌کنم لازم است هواپیماهای آمریکایی که به صورت «اشتباهی» سلاح و تجهیزات برای تروریست‌های تکفیری داعش می‌فرستند به طور کاملاً اشتباهی هدف قرار گیرند و سرنگون شوند تا بعد از آن اشتباهی به تجهیز گروهک داعش نپردازند.
1676---0910
* «تعامل دولت با جهان» نتیجه‌اش این شده که غنی‌سازی هسته‌ای متوقف بشود. قیمت نفت پایین بیاید و منتقدین هم با عناوین بی‌سواد و تازه به دوران رسیده تحقیر بشوند. به نظر می‌رسد این همه خسارت برای بیداری کافی باشد.
1442---0913
* افزایش 20 درصدی برای همه کارمندان اصلا عادلانه نیست. پیشنهاد ما کارمندان این است که افزایش حقوق، پلکانی باشد تا فاصله طبقاتی در جامعه از بین برود. تا شاید کمی سفره مردم رنگین شود.
3960---0919
* دولت یازدهم در خصوص تعیین تکلیف نیروهای شرکتی هیچ کاری انجام نداده است. خواستار رسیدگی به این وضع هستیم.
6267---0918
* به دلیل گرانی و تورم افسارگیسخته ارزش پولی 45 هزار تومان یارانه ماهیانه مردم بالای 70 درصد کاهش داشته است در حال حاضر این یارانه بی‌ارزش شده است.
1635---0913
* دولت اجناس را گران کرده به کنار چرا نرخ‌های جدید را رند تعیین نکرده که مشتری با فروشنده درگیر نشود؟
4341---0913
* روزانه چندین پیام کوتاه ناخواسته برایم ارسال می‌شود که نمی‌دانم از طرف کیست و همین پیام‌ها از حسابم هزینه کسر می‌کند. حتی تلفن را هم خاموش می‌کنم ولی فایده‌ای ندارد. متأسفانه اپراتور همراه اول هم پاسخگو نیست.
3045---0911
* تا اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، کوه‌ها و جنگل‌های حاشیه جاده اصلی شهرهای آزادشهر، مینودشت، گالیکش و کلاله به امتداد پارک ملی گلستان، انبوهی از درختان خودنمایی می‌کردند که متأسفانه الان از آن درختان هیچ خبری نیست و آن را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نموده‌اند. از دستگاه قضایی و مسئولین امر درخواست مجازات مسببین از بین بردن جنگل‌ها را دارم. شایسته است برای بازپس‌گیری  و درخت‌کاری مجدد اهتمام شود.
ابراهیم مهربانی- گنبدکاووس
* از مسئولین امر انتظار می‌رود برای تعمیر آسفالت جاده سهند-تبریز که با لکه‌گیری‌های غیراصولی به خودروهای عبوری آسیب می‌زند و باعث تصادف می‌گردد، اقدامی بکنند.
6914---0916
* بازنشستگی در وزارت نفت با سن 65 سال مانع بزرگی برای اشتغالزایی و جذب نیروهای جوان می‌باشد. درخواست تجدید نظر در این قانون را داریم.
0685---0916
* شهردار جدید فولادشهر اصفهان فلکه‌ها و میادین سطح شهر را بزرگ کرده و در نتیجه دورزدن خودروها با مشکل مواجه شده است به طوری که هم وقت و هم پول شهروندان در این ترافیک هدر می‌رود.
9567---0913
* از ساکنین منطقه سبحانی شهرستان اراک هستیم. بنویسید از دست سارقین آسایش نداریم. تاکنون افرادسارق چندین بار به دار و ندارمان دستبرد زده‌اند مسئولین امر کاری برای امنیت بکنند.
7579---0930
* یکی از شعارهای دولت یازدهم در انتخابات 92 این بود که هم باید چرخ اقتصاد بچرخد و هم چرخ هسته‌ای البته هر دو چرخیدند پراید 13-14 میلیونی، 20 میلیون شد و غنی‌سازی هسته‌ای 20 درصد به کمتر از 4 درصد رسید!
6845---0918