kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹

اخبار کوتاه از فوتبال

مشخص شدن حریفان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا
قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم‌های ایرانی فولاد خوزستان، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز حریفان خود را در این رقابت‌ها شناختند. براساس قرعه‌کشی صورت گرفته پرسپولیس باید با تیم‌های لخویای قطر، النصر عربستان و برنده بازی الجزیره امارات و بنیادکار ازبکستان دیدار ‌کند. تراکتورسازی تبریز با الاهلی امارات، نسف‌قارشی ازبکستان و برنده مسابقه القادسیه کویت - الوحدات اردن همگروه شد. فولاد خوزستان، لوکوموتیو ازبکستان، الهلال عربستان و برنده الوحده امارات با برنده دیدار مسابقه السد قطر - ریفای بحرین همگروه شد. همچنین نفت تهران به عنوان سهمیه چهارم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا روز 28 بهمن ماه به مصاف برنده دیدار الجیش قطر و النهدا عمان خواهد رفت که برنده این دیدار راهی مرحله گروهی خواهد شد. نفت در صورت صعود باید در گروه 2 این رقابت‌ها در کنار پاختاکور ازبکستان، الشباب عربستان و العین امارات قرار گیرد.
دعوت از 25 بازیکن به اردوی تیم امید
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال امید اعلام شد. احسان پهلوان، علی کریمی، محمدحسین مرادمند، یوسف وکیا، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، آرام عباسی، روزبه چشمی، ارسلان مطهری، مرتضی آقاخان، وحید حیدریه، احمد نورالهی، میلاد محمدی کشمرزی، محمد ستاری، بهنام برزای، محمدحسین‌پور آق ملکی، امیر عابدزاده، مهدی مهدی‌پور، مهدی ترابی، محمدرضا اخباری، شاهین ثابقی، محمدامین درویش، محمدحسین کنعانی‌زادگان، حجت صدقی و علی چوپانی ده سرخی 25 بازیکن دعوت شده به اردو هستند. اردوی تیم امید از 24 تا 29 آذرماه برگزار می‌شود.
ماجرای نقص فنی هواپیمای استقلالی‌ها
میرشاد ماجدی سرپرست استقلال درباره اتفاقی که در هنگام فرود هواپیمای حامل این بازیکنان در پرواز اهواز به تهران رخ داد، گفت: هواپیمای ما وقتی از اهواز به تهران رسید با نقص فنی رو به رو شد و چرخ‌های هواپیما باز نشد و به همین دلیل  حدود یک ساعت هواپیما در آسمان تهران چرخید تا این مشکل برطرف شود.او درباره احساسی که حاضران در هواپیما در این هنگام داشتند، اظهار کرد: اکثر حاضران در هواپیما از جمله بازیکنان و اعضای تیم استقلال با ترس بسیار شدیدی روبه‌رو بودند و اضطراب زیادی آنها را فرا گرفته بود. سرپرست استقلال اضافه کرد: در نهایت خوشبختانه با لطف خدا هواپیما توانست به سلامت بر روی باند فرودگاه بنشیند و البته با هماهنگی‌های لازم مسئولان اورژانس و آتش نشانی جهت جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار در محل حاضر بودند. این اتفاق به هرحال تمام شد و الحمدلله حال همه مسافران از جمله اعضای تیم استقلال هم مناسب است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.