kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۸۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز



* برگشت همراه با سلامت زوار امام‌حسین(ع) و شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین آن حضرت مثل رفت آنان برای ما و مسئولین باید مهم باشد. امیدواریم برای بازگشت این عزیزان به وطن تدابیر راهگشا اندیشیده و به اجرا گذاشته شود.
9133---0912
* امیدواریم آمار آقای رئیس‌جمهور در خصوص  رونق صنعت گردشگری در کشور مانند آمار ایشان در مورد ارزش پول ملی کشور نباشد که در این مدت تنزل بیشتری  پیدا کرده است.
9020---0912
* با عقل و منطق جور در نمی‌آید که آقای رئیس‌جمهور از یک طرف مرتب در سخنرانی‌های خود صحبت از پذیرش و استقبال از نقد منتقدین بکند ولی در عمل جلوی سخنرانی منتقدین در دانشگاه‌ها گرفته شود و یا از آنان با عبارات توهین‌آمیز مثل «تازه به دوران رسیده» یاد شود.
3345---0912 و  1442---0913
* جناب آقای رئیس‌جمهور اگر به حافظه‌شان رجوع کنند سران سالخورده جریان مخالف خط امام در مجلس اول نیز امثال ایشان را که در آن موقع جوان بودند «تازه به دوران رسیده» می‌دانستند. آیا این راه بد عاقبت دوباره پیمودنی است؟ فاعتبروا یا اولی الابصار.
9181---0912
* سخنرانی‌های آقای رئیس‌جمهور به جای اینکه دشمنان را مایوس و دوستان و مردم را امیدوار سازد برعکس شده است. از طرف دیگر معنی اعتدال هم این شده که در مراکز علمی و دانشگاه‌ها از تبیین علمی و منطقی مشکلات و مسائل کشور جلوگیری کنند و منتقدین را به باد تمسخر و توهین بگیرند.
6219---0912
* اگر آقای رئیس‌جمهور واقعا طرفدار نقد است و این سخن ایشان صرفا از روی احساسات نیست پس چرا هر از چندگاه ایشان منتقدین را با عناوینی مثل بی‌سواد، پول گرفته و امروز «تازه به دوران رسیده» مخاطب قرار می‌دهد؟
8229---0917
* از آقای رئیس‌جمهور انتظار داریم برای عاقبت به خیری خود و کابینه‌شان تحمل شنیدن حرف  منتقدین دلسوز کشور را داشته باشند و سعی نکنند با عناوینی مثل تازه به دوران رسیده دیگران را تحقیر بکنند.
مینایی
* به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنیم کمال بی‌انصافی است که وقتی به قدرت رسیدید که تلاش و کوشش گذشتگان را ندید بگیرند و منتقدین خود و دولت را با عناوین تازه به دوران رسیده‌ها یا پول گرفته و بی‌سواد تحقیر کنید این دنیا به هیچ‌کس وفا نکرده است.
6486---0912
* عکس چاپ شده در صفحه اول کیهان امروز 93/9/17 از مراسم سخنرانی آقای رئیس‌جمهور بسیاری از مسائل را روشن کرد. خود این عکس حکم یک مقاله دلسوزانه را دارد امیدواریم آقای رئیس‌جمهور وقتی این عکس را تماشا می‌کند عکاس این صحنه را بی‌سواد خطاب نکند.
2770---0912
* خط و نشان کشیدن آقای رئیس‌جمهور در سخنرانی روز 16 آذر در دانشگاه برای وزیر علوم با این بیان که باید ادامه دهنده راه گزینه‌های مردود شده از سوی نمایندگان ملت باشد مقابله با قوه مقننه بوده و حکایت از شروع یک نوع قانون‌گریزی دارد.
5790---0913
* تعدادی دانشجو نما در مراسم امسال روز دانشجو برای مهره‌ها و عوامل آمریکا در کشور کف و سوت زدند در حالی که روز دانشجو یادآور شهادت سه دانشجوی مسلمانی است که در اعتراض به حضور کثیف معاون رئیس‌جمهور وقت آمریکای جنایتکار در سال 32 به خون خویش غلتیدند ولی زیر بار ذلت آمریکا نرفتند.
1969---0911
* ناراحتی اطرافیان نفوذی ریاست‌ محترم جمهوری از وزیر جدید وزارت علوم این است که ایشان در مجلس به صراحت علیه فتنه و فتنه‌گران سال 88 موضع گرفت و آن‌را محکوم کرد این کار به مذاق فتنه‌گران نچسبید بنابراین از آنجا که می‌سوزند سعی می‌کنند او را هزینه فتنه‌گری‌های جدید خود بکنند.
4636---0911
* آقای روحانی حداقل برای جبران عقب‌نشینی‌های صورت گرفته در برنامه هسته‌ای آدرس عرضه چند کالای ارزان را به مردم بدهد تا لااقل خودمان را یک جوری قانع کنیم که ضرر نکرده‌ایم.
محسنی
* وقتی دولت طبق توافق ژنو مقدار 200 کیلوگرم اورانیوم 20 درصدی را به 5 درصد رساند با این حال تحریم‌ها هیچ‌کدام برداشته نشده و مسئولین آمریکایی هر روز با اظهارات خود ما را تحقیر نیز می‌کنند چگونه این عقب‌نشینی‌ها را مشاهده بکنیم بعد هم افتخار بکنیم.
محسن‌پور
* هفته‌ای نیست که بگذرد و قیمت کالایی افزایش پیدا نکند چرا دولت بر خلاف وعده‌های انتخاباتی هر از چند گاه دست به گرانی می‌زند و پاسخگو نیز نیست.
3912---0917
* آیا دولت انتظار دارد وقتی در هر سال قیمت اجناس و خدمات را افزایش می‌دهد مردم فقط قوای دیگر را مقصر بدانند؟ کجای این کار منطقی است؟
قبادی
* آموزش و پرورش با این همه دستگاه عریض و طویل و کادر فرهنگی که در اختیار دارد نتوانسته سیستم فروشگاه مرکزی خود را به روز نگه دارد به طوری که 6 ماه از اقساط پرداخت کارت خرید بنده که به صورت خرید از فروشگاه می‌باشد به بانک سرمایه گزارش نشده و در حال حاضر برای دریافت وام با مشکل یک بدهکاری مواجه شده‌ایم که واقعیت خارجی ندارد.
میردامادی
* با پرداخت آخرین قسط مسکن مهر پردیس در دو سال قبل قرار شد در اول سال 93 خانه‌ها را تحویل بدهند نه تنها تا الان خلف وعده کرده‌اند بلکه مبلغ 10 میلیون تومان دیگر باید بپردازیم.
ترکاشوند
* ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه از تعلیم بدون تربیت می‌باشد. پرورش و تربیت در بسیاری از مراکز آموزشی به طور کل تعطیل شده است.
6547---0919