kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* رئیس جمهور آمریکا حسرت داشتن فرماندهی چون سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی را می‌خورد. او بداند امثال حاج قاسم‌ها در ایران بسیارند و هرکس به شکلی درخدمت است. اگر ایران را محاصره اقتصادی کنند فرزند رمضانیم و اگر محاصره نظامی کنند ما بچه‌های محرم و عاشورائیم و فرمانده کل قوایمان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.
9590---0914
* تا چه زمانی باید خیانت‌های عربستان و آل سعود را در ضربه زدن به منافع ملی ایران و جهان اسلام در پایین آوردن قیمت نفت و کمک‌های پولی و تسلیحاتی به نیروهای داعش برای جنایت در منطقه تحمل کنیم و مماشات داشته باشیم.
1052---0912
* با آنکه رو به فصل سرما هستیم ولی قیمت نفت رو به کاهش است. این نقشه خصمانه از سوی آمریکا، انگلیس و غرب با کمک عربستان طراحی شده است. آنها در اوپک هم نقش خود را نشان دادند. این برنامه از پیش تعیین شده است تا به ما ضربه بزنند. باید از خام‌فروشی نفت به سرعت جلوگیری شود و به سمتی رویم که در چاههای نفت را به اختیار خودمان ببندیم. دولت نباید به این تأکیدات بی‌توجه باشد، این تأکیدها شعار نیست، راهبرد نجات‌بخش اقتصاد کشور است.
امیر رضائیان
* رئیس جمهور مدت زیادی در شورای امنیت بوده‌اند و خود و یا برخی از اطرافیان جامعه را برایشان امنیتی ترسیم می‌کنند ما که هر روز در سطح شهر تردد می‌کنیم و حداقل 2 بار مترو و 4 بار از خطوط اتوبوسرانی استفاده می‌کنیم چیزی از مسائل امنیتی در سطح شهر نمی‌بینیم. خواهش می‌کنم عینک بدبینی را بردارید و از سخنان دوپهلو پرهیز کنید. اگر در مقطعی فضا امنیتی شده بود چه کسانی آن را به وجود آوردند؟ خدا از آنها نگذرد و به انتقام خونهای به ناحق ریخته شده را از فتنه‌گران و حامیانشان بستاند.
طالعی از تهران و شجاع از بوکان
* به گروه مذاکره کننده دکتر سعید جلیلی ایراد می‌گرفتند که چرا پس از چند سال به توافقی نرسیده‌اند. حالا این تیم هسته‌ای جدید هم باید فهمیده باشد که غربی‌ها به دنبال حل مسئله نیستند. بلکه به دنبال استعمار ملت ایران و منصرف کردن آنان از آرمانهای خودند. غافل از اینکه آمریکا از کنترل مردم خودش عاجز است. ملت رشید ایران اسلامی که شأن والایش معلوم است.
8580---0912
* از همین الان می‌توان نتیجه مذاکرات هسته‌ای را در تیرماه سال آینده پیش‌بینی و به این صورت بیان کرد که به رغم حل 95 درصدی مسئله باز اختلافات جدی و زیادی بین طرفین وجود دارد.
1648---0915
* یکی از نمایندگان مجلس اظهار داشته اگر فقط تولید گیاهان دارویی کشور مدیریت شود نیازی به صدور نفت خام نیست. با این وصف فقط باید به حال برخی از مدیران کشور که به جای پرداختن به مسائل اصلی به مسائل فرعی و جناحی می‌پردازند تأسف خورد.
3910---0912
* اینکه معاون اول رئیس جمهور در معارفه وزیرعلوم بیان می‌کند آقای فرهادی از جنس گزینه‌های قبلی است آیا این نوع بیان دهن‌کجی به نظام و نمایندگان ملت نیست؟
2815---0937
* غرب با محوریت صهیونیسم بسیج شده است تا دست ایران اسلامی این مرکز آزادگان عالم را از دانش راهبردی هسته‌ای صلح‌آمیز در ابعاد صنعتی قطع کند. لذا نباید این فرصت را در اختیار آنها قرار دهیم، دولت نباید غافل شود. تمدید مذاکرات نه مایه خوشحالی است و نه نومیدی. فقط باید در این فرصت اقتصاد را با کمک ملت و نهادهای اسلامی و اجرای اقتصاد مقاومتی سر و سامان دهیم.
مرتضی شهابی‌پور
* انصاف از لوازم عناوینی مثل تدبیر و امید و اعتدال است. هیچ دولتی بدون کاستی و نقص نبوده است. بیان نواقص و معایب دولت قبل شاید مشکلی نباشد ولی چه دردی را در این موقعیت ویژه دوا می‌کند. در ضمن این طرح‌هایی که طی یک سال گذشته دولت اعتدال آن‌ها را افتتاح کرد آیا توسط همان دولت اجرا نشده بود؟ اگر بد بوده چرا افتتاح می‌کنند؟
علیمردانی
* آیا درست است که در اصفهان فقط دو بیمارستان دکتر شریعتی و دکتر غرضی طرف قرارداد با بیمه سازمان تأمین اجتماعی باشند و جمعیت کارگر با مشکل مراجعه به بیمارستان مواجه شوند.
2143---0913
* وام را وام گیرندگان استفاده می‌کنند، سود را بانک‌ها می‌برند ولی تاوانشان را ضامن‌ها پس می‌دهند. آیا بانک‌ها نمی‌توانند تدبیری نمایند و از اموال خود وام‌گیرنده مثل خودرو، منزل و... به عنوان ضامن استفاده کنند؟
6988---0936
* از کارکنان کلانتری 175 باقرشهر به خاطر برگزاری نظم و امنیت در این منطقه تشکر می‌کنم.
1607---0918
* طبق قانون اساسی تحصیل از ابتدایی تا انتهای دوره متوسطه در مدارس دولتی رایگان است. اما متأسفانه مدیران مدارس، فرزندان ما را به بهانه ندادن شهریه هر روز از مدرسه بیرون می‌کنند. چیزی که اضطراب و فشار روحی شدید و افت تحصیلی و تربیتی بسیاری از آنان را به دنبال داشته است. از ریاست محترم جمهوری درخواست می‌شود به آموزش و پرورش دستور دهد که طبق قانون اساسی عمل کند.
محمد حسین فلکی- دبیر مدرسه پژوهشی نهاوند