kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵

اختصاص 35 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح‌های فنی زنجان

استاندار زنجان از اختصاص 35 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در جهت حمایت از طرح‌های فنی و اعتباری خبر داد و گفت: پرداخت یارانه تسهیلات بانکی منوط به اعطای حداقل چهار برابری منابع این بخش از سوی بانک‌های عامل استان خواهد بود.

زنجان - خبرنگار کیهان:

«جمشید انصاری» در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه توزیع فصلی و دستگاهی این بودجه مشخص شده است و هر بانکی که بیشترین تسهیلات را در قبال این مبلغ  اعطا کند در اولویت خواهد بود، افزود: پس از بررسی بانک‌های عامل توسط اداره کل امور اقتصادی استانداری زنجان، در خصوص انتخاب بانک عامل تصمیم‌گیری خواهد شد و چنانچه این روش به نتیجه نرسد در واگذاری این مبلغ به دستگاه‌های مشخص شده روش جایگزین بهتری در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه به وضعیت گردشگری شهرستان سلطانیه اشاره و خاطرنشان کرد: اعتباراتی برای توسعه گردشگری در این شهر تخصیص یافته است که می‌تواند تاثیر بسزایی در پویایی صنعت گردشگری سلطانیه داشته باشد.
همچنین مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به درآمد مالیاتی 2 هزار و 331 میلیارد و 901 میلیون ریالی استان زنجان اظهار داشت: طی 7 ماهه امسال درآمدهای مالیاتی رشد 44 درصدی را به خود اختصاص داده است.
ابوالفضل عباسچیان افزود: کل درآمد مصوب استان در سال جاری 4 هزار و 232 میلیارد و 538 میلیون ریال پیش‌بینی شده است.