kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
برای نخستین بار در اربعین انجام می‌شود

برپایی موکب خدماتی بیعت حسینی مازندران در کربلا و نجف

برای نخستین بار موکب خدماتی، فرهنگی تحت عنوان «بیعت حسینی» برای زائران پیاده سیدالشهدا (ع) در نجف و کربلا توسط بسیجیان مازندرانی برپا می‌شود.

ساری- خبرنگار کیهان:

در آستانه اربعین حسینی جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی قرارگاه جهادی علمدار و هیئت بسیجیان مکتب‌الصادق با برگزاری برنامه فرهنگی عقیدتی در راستای ترویج فرهنگ ناب اسلامی در قالب «ستاد بیعت حسینی» در رکاب موکب سیدالشهدا به زائران خدمات ارائه می‌کنند.
بر اساس این گزارش برنامه‌های این ستاد در دو عرصه فرهنگی و خدماتی شامل اسکان و پذیرایی زائران به ویژه در حوزه فرهنگی با تولید و نشر بروشورهایی با محتوای تمدن اسلامی، برگزاری سخنرانی علما پیرامون استکبار جهانی، توزیع بسته‌های فرهنگی در خصوص سبک زندگی اسلامی، انتشار شرایط آخرالزمان و یک منتظر واقعی و معرفی شخصیت‌های بزرگ اسلامی گنجانده شده است.
یکی دیگر از برنامه‌های این ستاد برپایی غرفه عکاسی از زائران حسینی و آپلود تصاویر در سایت بیعت حسینی جهت دریافت آن از سوی زائران پیش‌بینی شده است.
موکب‌ها در مسیر نجف به کربلا برپا و همه روزه به 1000 نفر از زائران خدمات ‌رفاهی و به ده‌ها هزار نفر خدمات فرهنگی ارائه می‌شود.